سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم گفت: برای هر مرحله از جام حذفی برنامه داریم و فعلا به برد مقابل سایپا فکر می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس به نقل از سایت رسمی سیاه‌جامگان ابومسلم؛ «سعید رمضانی» درباره دیدار تیمش با سایپا از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: خوشبختانه برای این دیدار آماده هستیم و به شکلی که هدف‌گذاری کرده‌ایم تیم را به میدان می‌فرستیم.

وی افزود: در حال حاضر به برد مقابل سایپا فکر می‌کنیم با این شرط که بتوانیم تیم را کاملا آماده و سرحال برای دیدار با استقلال خوزستان هم نگه داریم تا این فرصت کم بین بازی‌ها لطمه‌ای به آمادگی بازیکنان نزند.

رمضانی درباره هدف تیمش در جام حذفی گفت: در جام حذفی به دنبال قهرمانی نیستیم، اما به اصلا هم نمی‌خواهیم خیلی ساده و زود از این رقابت‌ها کنار برویم. فعلا به برد سایپا فکر می‌کنیم و در صورت صعود به مرحله بعدی شاید تاکتیک و روش تقابل با حریفان را تغییر دهیم.

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: این دیدار نخستین مسابقه ما در جام حذفی است و طبیعتا محرومی نداریم، اما فرزاد زامهران و سعید واسعی در این دیدار قطعا همراه ما نیستند و ممکن است چند بازیکن دیگرمان نیز به این مسابقه نرسند.

سرمربی سیاه‌جامگان ابومسلم در پاسخ به این سوال که آیا در این مسابقه از بازیکنان اصلی خود استفاده می‌کنید گفت: در تیم ما همه بازیکنان اصلی هستند، منتهی بنابر شرایط و اهدافی که داریم آنها را به میدان می‌فرستیم.

رمضانی درباره شناختش از تیم سایپا گفت: بازی‌های آنها را دیده‌ام، به نظرم تیم باکیفیت و قدرتمندی هستند اما ما هم سیاه‌جامگانیم و اصلا حریف دست و پا بسته‌ای برای هیچ حریفی نخواهیم بود.

دیدار سیاه‌جامگان ابومسلم و سایپا از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور از ساعت۱۶ یکشنبه ۲۹شهریورماه در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.