سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران گفت: در ایجاد موقعیت خیلی خوب کار کردیم اما با بی‌دقتی بازیکنان آنها را از دست دادیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حمید علیدوستی در نشست خبری تیم‌های ملی ایران و لبنان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما از رقیب‌هایمان شناخت چندانی نداشتیم و فقط اطلاعات جزئی از تیم‌های بحرین و هند داریم.

وی افزود: در ابتدای فشار خوبی روی تیم لبنان ایجاد کردیم و خیلی زود به گل رسیدیم و در ادامه نیز در ایجاد موقعیت خیلی خوب کار کردیم اما با بی‌دقتی بازیکنان این فرصتها را از دست دادیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران تأکید کرد:‌ همچنین بازیکنانم به دلیل تجربه کم در دقایق پایانی تمرکز خود را از دست دادند و بازی از دستشان خارج شد.

علیدوستی در پاسخ به این سوال که علت عدم نام بردنش از باشگاه گسترش فولاد در مصاحبه اخیر خود با سایت فدراسیون گفت: باشگاه گسترش فولاد میزبانی خیلی خوبی داشت و از زحمات آنها تشکر می‌کنم و اگر هم نامی از این تیم نبردم احتمالاً اتفاقی بوده است و عمدی نبوده است.

وی درباره حضور نداشتن بازیکنان تبریزی علیرغم برگزاری اردو در این شهر، تصریح کرد:‌ ما بازیکنان خوبی را در نظر گرفتیم که در مسابقات و مراحل بعدی از آنها استفاده می‌کنیم اما با توجه به وقت کمی که داشتم نمی‌توانستم تمام فرصت را روی تست‌گیری صرف کنم و بایستی مسائل فنی را هم در نظر می‌گرفتم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران افزود: اما با این حال نفراتی را در نظر گرفتیم که قطعاً در اردوهای بعدی به تیم ملی اضافه می‌شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.