شاگردان ژوزه مورینیو در نخستین دیدار از هفته پنجم لیگ برتر انگلیس مقابل آبی‌پو‌شان مرسی‌ساید شکست خوردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های اورتون و چلسی از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر یک شاگردان روبرتو مارتینس به پایان رسید. برای اورتون در دیدار مقابل آبی‌پوشان لندنی استیون نای‌اسمیت، هافبک اسکاتلندی این تیم هت‌تریک کرد و در دقایق ۱۷، ۲۲ و ۸۳ دروازه آسمیر بگوویچ را که به جای تیبو کورتورای مصدوم درون دروازه چلسی بود، باز کرد. تنها گل  چلسی را هم نمانیا ماتیج در دقیقه ۳۶ به ثمر رساند.

به این ترتیب شاگردان آقای خاص سومین شکست فصل خود را مقابل اورتون تجربه کردند. چلسی که در فصل گذشته بهترین خط دفاعی را داشت و تنها ۳۲ گل دریافت کرد تا به اینجای فصل که تنها پنج هفته از آن گذشته ۱۲ گل دریافت کرده و بدترین خط دفاعی لیگ برتر متعلق به این تیم است.

اورتون با این پیروزی هشت امتیازی شد و به رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. چلسی، مدافع عنوان قهرمانی هم که شروع خیلی بدی در این فصل داشته است با چهار امتیاز در رده پانزدهم جدول این رقابت‌ها جای دارد.

هفته پنجم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۸:۳۰ امروز با انجام دیدارهای زیر پیگیری می‌شود:

آرسنال - استوک‌سیتیکریستال پالاس - منچسترسیتینوریچ‌سیتی - بورنموثواتفورد - سوانزیوستهام - ساوتهمپتون

از ساعت ۲۱ امشب و در حساس‌ترین بازی هفته پنجم تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف هم می‌روند.

در حال حاضر منچسترسیتی با ۱۲ امتیاز صدرنشین لیگ برتر انگلیس است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.