سرپرست تیم فوتبال منطقه آزاد کیش گفت: بازیکنان ما با همه توان‌‌شان در مقابل راه‌آهن ظاهر شدند، اما نتیجه‌ای که رقم خورد تفاوت‌های یک تیم لیگ برتری را با ما نشان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که سرمربی تیم منطقه آزاد کیش در نشست خبری بعد از بازی با راه آهن حاضر نشده بود، صالحی سرپرست تیم منطقه آزاد کیش، گفت: سرمربی تیم ما به‌دلیل عصبانیت از نتیجه بازی نتوانست در جمع شما خبرنگاران حاضر شود و من در این مصاحبه و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران جایگزین او شدم.

سرپرست تیم منطقه آزاد کیش در خصوص عملکرد این تیم مقابل راه‌آهن گفت: حدود ۶۰ درصد بازیکنان این تیم بازیکنان بومی و کارمندان هلال احمر کیش هستند و دو، سه سالی است که در لیگ کیش دور هم جمع شده‌اند و اصلی‌ترین دلیل باخت بد ما در مقابل راه‌آهن این بود که ما در زمان بدنسازی تیم بودیم، به همین دلیل هم بازیکنان از آن چیزی که انتظار می‌رفت، ضعیف‌تر عمل کردند و لحظه به لحظه وقتی که انتهای بازی نزدیک می‌شدیم، ضعف بدنی بازیکنان بیش‌تر به چشم می‌خورد.

صالحی درخصوص نبودن پزشک در تیم منطقه آزاد کیش این طور توضیح داد: تیم ما دارای کادر پزشکی کاملی است، اما وقتی که ما می‌خواستیم به تهران بیاییم، پزشک تیم ما به‌دلیل سانحه رانندگی، خود مصدوم شد و نتوانست تیم را در این دیدار همراهی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.