رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: حادثه مصدومیت شدید بازیکن آلومینیوم هرمزگان به دلیل پرتاب سنگ در بازی با خیبر خرم آباد را به طور جدی پیگیری می‌کنیم.

مسعود حسن‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکسته شدن سر بازیکن تیم آلومینیوم به دلیل پرتاب سنگ یک تماشاگر، گفت: منتظر گزارش مسابقه هستیم تا به اتفاق‌های این بازی رسیدگی کنیم. البته روز گذشته نیز ما پیگیر این مسایل بودیم و حتی با مسئولان محلی هم تماس گرفتم تا به وضعیت بازیکن مصدوم دقیق رسیدگی شود. خوشبختانه این حادثه به خیر گذشت اما مسایل این بازی را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: کمیته انضباطی مسئول رسیدگی به اتفاقات در جریان مسابقات است و در لیگ دسته اول هم باید اقدامات جدی‌تری انجام بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مشابه این حادثه در لیگ برتر هم رخ داد و سر مسئول برگزاری مسابقه با پرتاب سنگ شکست که کمیته انضباطی اعلام کرد: مسابقه دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در هفته پنجم برگزار و از سوی تماشاگران تیم فولاد خوزستان فحاشی به داور، بازیکن تیم پرسپولیس، پرتاب سنگ که منجر به مصدومیت نماینده فدراسیون فوتبال شد، این تیم به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه خانگی و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.