مربی تیم فوتبال راه‌آهن تأکید کرد، تیمش با تمام قوا در مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرتضی کرمانی‌مقدم در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل منطقه آزاد کیش در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: تیم‌هایی مثل منطقه آزاد کیش برای ما بسیار قابل احترام هستند، چراکه این‌گونه تیم‌ها زحمت کشیده و پله‌پله مسیرشان را برای رسیدن به لیگ برتر طی می‌کنند و دنبال این نیستند که با امتیاز خریدن به سطح اول فوتبال ایران برسند.

وی افزود: ما با تیمی بازی داریم که شناختی از آن نداریم، اما با خبر هستیم که تیم منطقه آزاد کیش تیمی یکدست و جوان است و با انگیزه بالایی به مصاف راه‌آهن می‌آید. ما به دنبال این هستیم که با تمام قوا در این بازی حاضر شده و باکسب نتیجه خوب اولین گام را در جام حذفی محکم برداریم.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن درباره اینکه تیمش شانسی برای قهرمانی در جام حذفی دارد یا خیر، گفت: ما با توجه به خواسته فرهاد کاظمی با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم. کاظمی پیش از این با تیم گسترش فولاد به فینال جام حذفی آمده است. قطعاً او با راه‌آهن حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از تعطیلات لیگ نهایت استفاده را برده‌اند، یادآور شد: ما ابتدا چند روزی به بازیکنان استراحت دادیم و بعد از آن روزی دو نوبت تمرینات پرفشاری را برای بازیکنان در نظر گرفتیم تا بتوانیم قوای جسمانی تیم‌مان را افزایش دهیم.

کرمانی‌مقدم در واکنش به طرح این موضوع که راه‌آهن بازیکنی را در نیم‌فصل جذب کرد که پیش از این در تمرینات تیم پدیده دیپورت شده بود، تأکید کرد: از اینکه سباستین، بازیکن جدید ما در تمرینات تیم پدیده شرکت داشته و از آنجا دیپورت شده است، خبر ندارم، اما اعتقاد من این است که این هافبک فنلاندی بازیکن باتکنیک و شوتزنی است و می‌تواند در راه‌آهن موفق باشد. حتی خود من همان روز اول حضور این بازیکن در تمرینات از او خوشم آمد.

پیش از برگزاری نشست خبری مرتضی کرمانی‌مقدم، قرار بود محمد میرترابی، سرمربی تیم فوتبال منطقه آزاد کیش پاسخگوی سؤالات خبرنگاران باشد که در جمع آنها حضور نیافت و برنامه نشست خبری او لغو شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.