مشاور وزیر و مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان می‌گوید برخی سرمربی تیم ملی فوتبال را تحریک می‌کنند تا مطالبی علیه وزارت ورزش و جوانان بیان کند و در این میان کی‌روش نباید فراموش کند که در چارچوب و حیطه اختیاراتش باید صحبت کند.

رضا حسنی‌خو در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اظهارات کارلوس کی‌روش مبنی بر حمایت نشدن تیم ملی گفت: به نظرم در این میان برخی افراد سرمربی تیم ملی را تحریک می‌کنند که چنین حرف‌هایی را بزند و نباید فراموش کنیم که هر کسی باید بر اساس وظایف خود مطالبی را عنوان کند.

او در مورد انتقاداتی که کی‌روش به وزارت ورزش و جوانان وارد می‌کند نیز گفت: کی‌روش به خوبی شرایط ما را می‌داند. او چندین سال است که در ایران حضور دارد و هر کسی باید در چارچوب مشخص مربوط به خود صحبت کند.

مشاور وزیر و مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان افزود: اگر کسی قرار است چنین مطالبی را مطرح کند، آن شخص رییس فدراسیون باید باشد. کی‌روش باید با دقت بیشتری حرف‌هایش را مطرح و در حیطه وظایف خود عمل کند. باز هم تاکید می‌کنم برخی کی‌روش را تحریک می‌کنند تا چنین مطالبی را عنوان کند و همه باید دست به دست هم دهیم تا شرایط خوبی برای تیم ملی فراهم شود و شاهد موفقیت تیم ملی فوتبال ایران باشیم.

حسنی‌خو به برخی از صحبت‌هایی که برخی از اهالی فوتبال نسبت به هم مطرح می‌کنند اشاره کرد و گفت: تخریب به هیچ وجه رویه درستی نیست و مطمئنا هر کسی که دست به تخریب می‌زند مشکل دارد. اگر قرار است فردی برای ریاست فدراسیون فوتبال تبلیغات ایجاد کند، باید در چارچوب و کاملا محترمانه باشد.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود به وضعیت بازیکنان سرباز و حضور آن‌ها در رقابت‌های بین‌المللی اشاره کرد و گفت: قانون مقدم بر همه چیز است. اگر کسی جرمی را انجام داده باید در یک دادگاه جرمش بررسی شود و در نهایت دادگاه هر حکمی را که صادر کرد، باید انجام داد.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: ما همواره تاکید کرده‌ایم که در مورد بازیکنان سرباز هر چیزی که قانون می‌گوید مورد قبول است. البته در این میان جرم نیز باید با مجازات متناسب باشد.

حسنی‌خو در مورد اظهارات سردار کمالی که به رسانه‌ای شدن نامه وزیر ورزش و جوانان اشاره کرده بود نیز گفت: به نظرم در این میان چیزی برای پنهان کردن وجود نداشت و همه، همه چیز را می‌دانستند.

او در پایان این گفت‌وگو به اتهاماتی که در پایان انتخابات فدراسیون دوومیدانی به وزارت ورزش و جوانان مبنی بر مهندسی این انتخابات مطرح شده بود اشاره کرد و گفت: فردی که این اتهامات را مطرح کرده یا بر اساس مستندات آن را به اثبات می‌رساند و ما نیز به طور جدی با تخلفات برخورد کرده و حتی تا پایان ابطال انتخابات می‌رویم و یا در صورت عدم اثبات این اتهامات، فرد معترض باید عذرخواهی کند و در صورت عدم عذرخواهی قطعا از طریق حقوقی پیگیری اتهامات آن فرد خواهیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.