دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: حمایت از تیم ملی جزو مسائل بدیهی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا اسدی در مورد جلسه امروز اتحادیه باشگاه‌های فوتبال گفت: در جلسه گفتم وقتی منابع مالی باشگاه‌ها ثابت نباشد نمی‌شود برنامه‌ریزی دقیقی انجام داد. ابتدا باید ببینیم سهم ورزش و فوتبال از بودجه کشور چقدر است. اگر این سهم کم بود آن وقت باید برنامه ریزی کرد چطور برنامه‌ها را پیش برد.

وی ادامه داد: اگر حق پخش یا کپی رایت به هر دلیلی اجرا نمی‌شود و باشگاه‌ها هم ساختار مالی نداشته باشند چطور می‌شود برنامه‌ها را اجرا کرد و مشکلی هم وجود نداشته باشد؟ وقتی خدمتی ارائه می‌دهیم و برای آن خدمت، قیمتی معین نمی‌کنیم نارضایتی اتفاق می‌افتد. وقتی برای خدمت‌مان قیمتی نداریم لیگ خوبی هم نمی‌توانیم داشته باشیم، وقتی لیگ خوبی نداشته باشیم تیم ملی هم خوبی نخواهیم داشت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال عنوان کرد: وقتی بدانیم منابع مالی باشگاه چقدر است می‌توانیم برنامه ریزی بهتری داشته باشیم. اگر منابع مالی مشخص نباشد باید هزینه‌ها را کم کنیم.

اسدی در واکنش به اینکه علی کفاشیان گفته بود مسئولان فدراسیون فوتبال علیه تیم ملی حرف نزنند و اینکه آیا منظور، او بوده است، گفت: این برداشت شماست که منظور کفاشیان من بوده‌ام. همه ما می‌خواهیم به تیم ملی کمک کنیم. واقعاً پاسخ بعضی از سؤال‌ها و مسائل مشخص و بدیهی است که مسئله حمایت از تیم ملی هم جزو مسائل بدیهی محسوب می‌شود.

وی افزود: اگر کسی کاری غیر از حمایت از تیم ملی انجام دهد قابل قبول نیست اما مگر می‌شود در مورد تیم ملی صحبت نکرد؟ اگر نظرات جنبه حمایتی داشته باشد بیان آن هیچ ایرادی ندارد ضمن اینکه در خلوت هم می‌شود به نقص‌ها پرداخت. مسئله این است که نکند صحبتی انجام شود که وحدت رویه در تیم ملی را به هم بزند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.