کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هفته چهارم لیگ آزادگان با ادامه صدرنشینی پیکان و صعود فجرسپاسی به رتبه دوم جدول به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، هفته چهارم لیگ یک با برگزاری ۱۰ دیدار پایان یافت که در مهمترین دیدارپیکان تهران با پیروزی ۱ بر صفر مقابل میزبان خود مسجد سلیمان صدرنشین باقی ماند.

دردیگر دیدار مهم هفته فجرسپاسی شیراز ۱ بر صفر مس کرمان را شکست داد و به رتبه دوم جدول صعود کرد.

تیم های مس رفسنجان و فولاد یزد به تساوی ۳ بر ۳ رسیدند و دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک ۱ بر ۱ مساوی شد.

در ادامه گیتی پسند اصفهان ۱ بر صفر مقابل آلومینیوم هرمزگان پیروز شد و گل گهر سیرجان با همین نتیجه خیبر خرم آباد را شکست داد.

دیدار تیم های پارسه تهران و صنعت نفت آبادان ۲ بر ۲ مساوی شد و نساجی مازندران با یک گل مقابل میهمان خود خونه به خونه بابل به پیروزی دست یافت.

همچنین شهرداری اردبیل ۱ بر صفر مغلوب میزبان خود داماش گیلان شد و در بازی پایانی هفته ایران جوان بوشهر ۱ بر صفر مقابل پاس همدان پیروز شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.