عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه معرفی اسپانسر باشگاه با تاخیر مواجه شده، گفت: نباید مانند سال‌های گذشته اسپانسری انتخاب شود که برخی تعهداتش عملی نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عبدی در مورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس که منجر به شایعه اعتصاب بازیکنان در روزشنبه شده است، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این مشکلات یک شبه به وجود نیامده که یک روزه حل شود.

وی ادامه داد: من دو سال پیاپی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بودم و هر دو سال هم این مشکلات وجود داشته است اما با این وجود باید با راهکار مناسب این مشکلات حل شود و در این مسیر نه تنها هیات مدیره و مدیر اجرایی بلکه بازیکنان و کادر فنی تیم هم باید کمک کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد تاخیر فراوان پیرامون معرفی اسپانسر باشگاه پرسپولیس اینگونه اظهارنظر کرد: موضوع اسپانسر را علی‌اکبر طاهری مدیر اجرایی باشگاه  دنبال کرده و روند آن را به هیات مدیره گزارش می‌‌دهند. البته معرفی اسپانسر کمی به درازا کشیده شده است، اما نباید این موضوع به گونه‌ای باشد که مانند سال‌های گذشته برخی تعهدهای اسپانسرها به سرانجام نرسد.

وی که میهمان تلفنی برنامه ورزش و مردم بود، در ادامه تاکید کرد: حساسیت در این رابطه وجود دارد که البته حساسیت درستی است اما کار را به درازا کشانده با این وجود نباید با عجله قرارداد اشتباهی بسته شود.

این مصاحبه درحال تکمیل شدن است...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.