معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: پیشرفت در وزنه‌برداری را حس می‌کنم که این مسئله حاصل زحمات ملی‌پوشان و مربیان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نصرالله سجادی در حاشیه بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آقای گودرزی امروز به صورت ویژه‌ای از اردوی وزنه‌برداری بازدید کرد و این کار به خاطر آن بود که تیم «ب» ایران قرار است فردا راهی مسابقات قهرمانی آسیا شود. تیم «الف» نیز خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که سهمیه المپیک نیز در آن توزیع می‌شود، آماده می‌کند. من پیشرفت را در جمع وزنه‌برداران حس می‌کنم و این حاصل زحمات ملی‌پوشان و مربیان آنهاست. 

وی درباره دغدغه ملی‌پوشان وزنه‌برداری که حمایت ویژه از این رشته است، گفت: قطعاً همین‌طور است که می‌گویید. المپیک نقطه اوج ورزش دنیاست و مانیز در سه چهار رشته شانس کسب مدال داریم که وزنه‌برداری یکی از آنهاست. همان‌طور که می‌دانید اولین مدال تاریخ المپیک ایران نیز توسط یک وزنه‌بردار به نام جعفر سلماسی به دست آمد. دلیل حضور امروز ما در اردوی امروز وزنه‌برداران نیز همین مسئله است. 

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره جلسه امروز مسئولان ورزش با هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: از هیئت اجرایی دعوت کردیم تا جلسه مشترکی را داشته باشیم. در این جلسه گزارش‌هایی ارائه شد و همه افراد نظرات خود را برای پیشرفت ارائه کردند. به نظرم این جلسات می‌تواند تأثیر مثبتی داشته باشد و به تیم‌های ملی کمک کند تا ملی‌پوشان بتوانند کسب سهمیه کنند و در المپیک موفق باشند.

سجادی درباره انتقادات اخیر کی‌روش از وزارت ورزش گفت: من این مطالب را نخوانده‌ام و بنابراین راجع به آن حرف نمی‌زنم. 

وی همچنین درباره اظهارنظر چند روز قبل علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال که گفته بود ۱۵ رئیس فدراسیون از سوی وزیر ورزش منصوب شده‌اند، اظهار داشت: باید این مسئله را از خودشان بپرسید. با این وجود من اعتقاد دارم رؤسای فدراسیون‌ها توسط مجامع انتخاباتی انتخاب شده‌اند. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.