کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛کارلوس کروش در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی گوام گفت:« امیدوارم که فردا با تمرکز کافی امتیازات لازم را کسب کنیم و مشتاقیم که در مقابل گوام این دیدار را برگزار کنیم.شاید برای شما گوام تیم ناشناخته‌ای باشد اما از نظر کسانی که نسبت به فوتبال شناخت دارند، گوام صدرنشین گروه ماست و به خاطر اینکه مدت این مسابقه‌ها کوتاه است، باید نسبت به صدرنشین گروه‌مان اشراف کامل داشته باشیم.»

او این را گفت و ادامه داد:«در هر صورت گوام توانسته از دو بازی گذشته‌اش ۶ امتیاز بگیرد و به همین دلیل ما به این تیم احترام می‌گذاریم.»

کروش با بیان این که بهترین بازیکنان ایران درتیم او حضور دارند ادامه داد:«در طول مدت آماده‌سازی تیم، روی بحث روحی و روانیبازیکنان کار کردیم و طراوت دوباره را به آن‌ها بخشیدیم. روحیه قبل از جام جهانی وجام ملت‌ها در تیم ملی حاکم است و از هواداران پرشور ایران می‌خواهم که در ورزشگاهحاضر باشند و از بهترین بازیکنان ایران در تیم ملی حمایت کنند.»

خبرنگاری از او سوال کرد که شما در حال حاضر ازعلی کفاشیان حمایت می کنید که او این واکنش را نشان داد:«فعلا زمان صحبت کردندرباره این مسائل نیست اما شما اطلاع دارید که برخی افراد دوست ندارند حقایق را بشنوند.بحث این نیست که من می‌خواهم از رییس فدراسیون حمایت کنم. بحث این است که برخی افرادمی‌خواهند تیم ملی را از بین ببرند. با این نگاه در تیم ملی نمی‌مانم و می‌روم. منبه تعهدم با فدراسیون فوتبال پایبندم و طبق تعهدی که به رییس فدراسیون داده‌ام می‌خواهمبا پسرهای فوق‌العاده ایران کارم را ادامه دهم. همان طور که گفتم به بازی فردا فکرمی‌کنم.»

خبرنگاری به اوگفت که سرمربی گوام گفته کروش و تیم اران تحت فشار هستند که کروش این واکنش رانشان داد:«هیچ مشکلی با این گونه حرف‌ها نداریم. ما عاشق این هستیم که تحت فشار باشیم.هر وقت این گونه بوده عملکرد بهتری داشته‌ایم. همیشه این را گفته‌ام که اگر کسی نتواندخود را با گرما وفق دهد، نمی‌تواند در آشپزخانه کار کند. انگیزه ما انجام یک بازی خوب،با اتحاد و تمرکز کامل است.»

اما حرف های پایانی کروش.آنجا که او درباره شال‌های یکرنگی کهتمام اعضای تیم ملی به گردن انداخته‌ بودند و نقش پرچم ایران روی آنها نقش بستهبود حرف زد و گفت:«این کار نشانگر این است که ما با هم اتحاد داریم. می‌خواهیم روحیهتیمی که در جام جهانی حضور داشت را در این تیم هم حاکم کنیم. مطمئنا با بازیکنان جدیدهمان لذت و غروری که درون آن تیم وجود داشت باز هم ایجاد خواهد شد.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.