هفته هشتم لیگ برتر فوتسال فردا با دیدار تیم‌های گیتی‌پسند با یاسین پیشرو قم آغاز می‌شود و تیم صدرنشین تاسیسات هم مقابل شرکت حفاری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هشتم لیگ برتر فوتسال فردا پنجشنبه آغاز می‌شود که تیم گیتی‌پسند در اصفهان میزبان تیم یاسین پیشرو قم است. گیتی‌پسند که هفته گذشته بازی برده مقابل منصوری را با نتیجه تساوی عوض کرد، به رده چهارم جدول سقوط کرد. همچنین تیم یاسین پیشرو قم هفته پیش مقابل مقاومت البرز با نتیجه سنگینی شکست خورد تا کار برای این تیم در ادامه لیگ سخت‌تر شود.

در ادامه مسابقات این هفته، روز جمعه تیم صدرنشین تاسیسات دریایی در اهواز میهمان تیم حفاری است. این مسابقه ممکن است آخرین دیداری باشد که وحید شمسایی به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم تاسیسات بنشیند. شمسایی مذاکراتش را با فدراسیون فوتبال انجام داده و قصد دارد به صورت همزمان در تیم ملی و تیم تاسیسات فعالیت کند که این درخواست با مخالفت فدراسیون مواجه شده است.

از سوی دیگر این مسابقه تقابل براداران حسن‌زاده است. علی اصغر حسن‌زاده که در تاسیسات بازی می‌کند و محسن حسن‌زاده سرمربی تیم حفاری. حفاری از هفت مسابقه لیگ ۹ امتیاز کسب کرده و در رده هشتم قرار دارد. پیروزی آنها در این دیدار می‌تواند این تیم را تا رده پنجم هم بالا بیاورد.

تیم مس سونگون که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده تاسیسات است، این هفته در ساری به مصاف تیم شهروند می‌رود. همچنین تیم قعرنشین کاشی نیلو اصفهان مقابل فردوسی مشهد قرار خواهد گرفت.

برنامه مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتسال به این شرح است:

پنجشنبه ۱۲ شهریور، ساعت ۱۷

* گیتی پسند - یاسین پیشرو

جمعه ۱۳ شهریور، ساعت ۱۷

* حفاری اهواز - تاسیسات دریایی

* دبیری تبریز - فرش آرا

* فردوسی مشهد - کاشی نیلو

* مقاومت البرز - میثاق تهران

* شهروند ساری - مس سونگون

* آذرخش بندرعباس - منصوری قرچک

جدول رده‌بندی لیگ برتر:

۱- تاسیسات دریایی ۱۹ امتیاز

۲- مس سونگون ۱۳ امتیاز

۳-  یاسین پیشرو ۱۲ امتیاز

۴- گیتی پسند اصفهان ۱۱ امتیاز

۵- میثاق تهران ۱۱ امتیاز

--------------------------------

۱۳- آذرخش بندرعباس ۶ امتیاز

۱۴- کاشی نیلو ۴ امتیاز

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.