رئال‌مادرید هنوز درخواستی برای رسیدگی به پرونده دخه‌آ به فیفا نداده و ماندن وی در منچستریونایتد قطعی به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته رسانه‌های معتبر اسپانیایی گزارش دادند که دو باشگاه رئال‌ مادرید و منچستریونایتد بر سر انتقال داوید دخه‌آ به سانتیاگو برنابئو به توافق رسیده‌اند ولی روزنامه‌های معتبر اسپانیایی امروز (سه‌شنبه) خبر دادند به دلیل اینکه مدارک لازم سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی اسپانیا (دوشنبه) به سازمان لیگ حرفه‌ای اسپانیا ارسال نشده، این انتقال منتفی است. موضوعی که وضعیت خاصی به خود گرفته ولی هنوز سران دو باشگاه امید دارند که امروز این انتقال عملی شود.

نشریه «دیلی میل» انگلیس در گفت‌و‌گویی که با یکی از سران فیفا داشته در خصوص پرونده داوید دخه‌آ پرسیده ولی پاسخی که از سوی سران فیفا دریافت کرده این بوده که این موضوع محرمانه است. در حالی که گفته می‌شد منچستری‌ها تأکید دارند که مدارک لازم را در موعد مقرر در سیستم نقل و انتقالات فیفا به ثبت رسانده‌اند و قرار بوده امروز  سران دو باشگاه رئال‌مادرید و منچستریونایتد مدارک خود را به فیفا و سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال اسپانیا ارائه دهند، حالا خبر می‌رسد که هنوز درخواستی در این خصوص به فیفا برای بررسی این پرونده از سوی رئالی‌ها ارائه نشده است.

یکی از مسئولان فیفا در گفت‌و‌گو با شبکه رادیویی «COPE» اسپانیا خبر داده که تا ظهر امروز (سه‌شنبه) هیچ درخواستی مبنی بر رسیدگی به موضوع پرونده داوید دخه‌آ از سوی باشگاه رئال‌مادرید یا سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال اسپانیا نشده است.

سایت نشریه «سان» انگلیس هم خبر داد، باشگاه رئال‌مادرید تأیید کرده که درخواستی برای بررسی پرونده داوید دخه‌آ به فدراسیون جهانی فوتبال و یا سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال اسپانیا نخواهد داد و از این رو این سنگربان ۲۴ ساله در اولدترافورد می‌ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.