کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال با بیان اینکه فعلا هیچ خبری از انتخاب سرمربی تیم ملی نیست، گفت: فعالیت همزمان وحید شمسایی در تیم ملی و تیم‌های باشگاهی توهم ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس ترابیان درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و حضور وحید شمسایی در این تیم، اظهار کرد: ما تمام موارد را به افتخاری رئیس کمیته فوتسال منتقل کردیم تا به شمسایی بگوید ولی ایشان هنوز جوابی به ما نداده است. موضع کمیته فنی و توسعه همچنان مخالفت با فعالیت همزمان در تیم ملی و باشگاه است.

وی با بیان اینکه طرف کمیته فنی افتخاری است نه باشگاه تاسیسات، گفت: شرط و شروط کمیته فنی فقط برای شمسایی نیست و برای هر فردی که بخواهد سرمربی تیم ملی شود، لازم الاجراست. سرمربی تیم ملی نمی‌تواند تحت هیچ عنوانی با باشگاه‌ها همکاری کند.

رئیس کمیته فنی خاطرنشان کرد: اگر شرایط فعالیت شمسایی در تیم ملی با توجه به زمان کم باقیمانده تا جام ملت‌ها فراهم نباشد، برایش معضل درست می‌شود. اگر وحید به تیم ملی می‌آید باید تمام حواسش به این تیم باشد نه تیمهای باشگاهی چون این موضوع توهم ایجاد می‌کند. فقط کافی است تیم تاسیسات در مسابقات لیگ مقابل یک تیم پیروز شود. آن وقت ممکن است بگویند این تیم باخته چون شمسایی فلان بازیکن را به تیم ملی دعوت کرده است و حرفهایی از این دست که در فوتسال زیاد زده می‌شود.

ترابیان که با رادیو جوان گفتگو می‌کرد در پاسخ به این سئوال که شمسایی چه زمانی سرمربی تیم ملی خواهد شد، تصریح کرد: من تصمیم گیرنده نیستم. کمیته فوتسال باید به ما رجوع کند. وقتی گزینه آنها مشخص شد، سریع در کمیته فنی جلسه می‌گذاریم و برنامه‌های سرمربی را می‌گیریم.

وی در پایان در خصوص اینکه اگر شمسایی سرمربی نشود، گزینه بعدی چه کسی است، گفت: من راجع به این موضوع حرف نمی‌زنم. گزینه را کمیته فوتسال مشخص می‌کند. ما کلا دو لیست سرمربی دادیم که هر دو لیست را کنار گذاشتند. دیگر دوباره نمی‌آییم به این موضوع ورود کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.