کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

قرمزپوشان مرسی‌ساید با فروش مهاجم ایتالیایی خود موافقت کردند و او را به تیمی خواهند فروخت که سال گذشته نیز مشتری‌اش بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لیورپول برای فروش فابیو بورینی، مهاجم ۲۴ ساله خود با ساندرلند به توافق رسیده‌د و این بازیکن ایتالیایی به تیمی ملحق می‌شود که تابستان سال ۲۰۱۴ نیز خواهان جذب وی بود.

ساندرلند برای خرید مهاجمی که برندان راجرز، سرمربی لیورپول چندی پیش او را از جمع شاگردانش تبعید کرد، هفت میلیون پوند خواهد پرداخت. بورینی به جز «گربه‌های سیاه» مشتریان دیگری مانند اینتر و واتفورد نیز داشت، امروز (دوشنبه) تست پزشکی باشگاه ساندرلند را انجام می‌دهد و در صورت پذیرفته شدن در آن، رسماً از قرمزپوشان مرسی‌ساید جدا می‌شود.

بورینی فصل ۱۴-۲۰۱۳ به طور قرضی برای ساندرلند بازی کرد و در این تیم با هفت گلی که در ۳۲ بازی‌اش در لیگ ‌برتر انجام داد، به بازیکنی محبوب برای هواداران این تیم تبدیل شد. با این حال او فصل بعد تصمیم گرفت که به جای تمدید قرارداد قرضی‌اش با ساندرلند، به لیورپول برگردد و راجرز را متقاعد کند که در ترکیب اصلی به او میدان دهد اما در انجام این کار ناموفق بود.

این فصل نیز با اضافه شدن بازیکنانی مانند کریستین بنتکه، دیووک اوریگی و دنی اینگس به ترکیب لیورپول، شانس بورینی برای رفتن به میدان کمتر از قبل شده و به همین دلیل او ترجیح داده است که راهی ساندرلند شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.