دروازه‌بان آرژانتینی شیاطین سرخ تأکید کرد از رقابت برای تصاحب جایگاه شماره «یک» پست دروازه‌بانی این تیم هراسی ندارد، چه داوید دخه‌آ بماند و چه برود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو رومرو که ۱۲ روز پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر به عنوان بازیکن آزاد از سامپدوریا به شیاطین سرخ ملحق شد، در تمامی بازی‌های منچستریونایتد درون دروازه این تیم ایستاده است، چون لوئیز فن‌خال در این شرایط او را به داوید دخه‌آ، بهترین بازیکن فصل گذشته خود ترجیح داده است. با وجود اینکه دروازه‌بان آرژانتینی منچستریونایتد در چهار بازی دروازه خود را بسته نگه داشته است، سرمربی هلندی این تیم که به «لاله سرد» معروف است، عنوان کرده که رومرو هنوز به صورت جدی محک نخورده است.

رومرو در گفت‌و‌گو با نشریه «ساندی میرر» گفت: همیشه خودم را برای رقابت آماده می‌کنم. همیشه هم همینطور بوده است، به خصوص پیش از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل. برای اینکه در جام جهانی هم به بهترین شکل خودم برسم، هر کاری که از دستم برمی‌آمد، انجام دادم. هیچ چیز بدون تلاش به دست نمی‌آید. من در موناکو هم سخت تلاش می‌کردم، ولی هر بازی که کلودیو رانیری (سرمربی وقت موناکو) من را از ترکیب بیرون می‌گذاشت، ناامید می‌شدم. فوتبال همین است و من با وجود ناامیدی به کارم ادامه می‌دادم. من فصل گذشته در بازی‌ها اندکی به میدان رفتم ولی از خداوند، از هم‌تیمی‌هایم در تیم ملی آرژانتین، از آلخاندور سابیا و کادر فنی او سپاسگزارم که به من قدرت دادند و بازی به بازی اعتماد به نفسم را بالا بردند.

دروازه‌بان شیاطین سرخ که در دیدار آلبی‌سلسته مقابل هلند در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ در ضربات پنالتی ستاره تیمش بود و لوئیز فن‌خال و شاگردانش را از رسیدن به فینال ناکام گذاشت، در یادآوری آن روز گفت: پیش از شروع زدن ضربات پنالتی، دی‌ماریا پیش من آمد و گفت: «به همسر و دخترانت فکر کن. به آنهایی که دوستت دارند فکر کن. به ندای قلبت گوش کن. قطعاً این کار به ما کمک خواهد کرد». من هم همین کار را کردم. خاویر ماسچرانو هم گفت: «لحظه تو و لحظه‌ تغییر تاریخ فرا رسیده است، لحظه برگرداندن ورق و پاسخ به کسانی که به خاطر انجام بازی‌های کم تو را مورد انتقاد قرار می‌دهند، فرا رسیده، تو می‌توانی قهرمان بشوی».

وی تصریح کرد: از آن روز به بعد هزاران نفر درخواست گرفتن عکس یادگاری به من داده‌اند و از این استقبال آنها حس خوبی گرفتم. با وجود ضربه‌هایی که در دوران حرفه‌ای‌ام خوردم، از اینکه می‌دیدم مردم در خیابان‌ها در موردم صحبت می‌کردند، حس خوبی به من دست می‌داد و خیلی خوشحال می‌شدم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.