کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس می‌گوید هواداران می‌توانند با پرداخت نقدی به پرسپولیس، در حل مشکلات بزرگ این باشگاه همکاری کنند.

به گزارش ایسنا، حسین عبدی، سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس در نشست خبری برگزار شده در ساختمان این باشگاه درباره پرداخت ۵ هزار تومان از سوی طرفداران این تیم برای کمک به باشگاه گفت: این موضوع در هیات مدیره مطرح شد و اگر طرفداری بخواهد از باشگاه حمایت کند، شماره حسابی را اعلام کرده‌ایم که از این طریق کمک‌هایشان را به ما برسانند. این کار برای نزدیکی باشگاه به طرفداران انجام شده و هر کسی که بخواهد می‌تواند این کار را انجام دهد. با این کار طرفداران در کنار باشگاه قرار می‌گیرند و مشکلات بزرگ را می‌توانیم با همکاری یکدیگر حل کنیم. مستقیما به کسی نگفتیم پولی به ما پرداخت کند بلکه یک خواسته دو طرفه است.

وی افزود: با یکسری از اسپانسرها تا ۹۰ درصد به توافق رسیده‌ایم اما توافق‌مان نهایی نشد. بحث‌های متفاوتی درباره اسپانسر انجام دادیم که امیدواریم با آن‌ها به توافق رسیم.

عبدی درباره اینکه گفته شده بود که هواداران باشگاه پرسپولیس به این باشگاه نقدا پول پرداخت کنند گفت:‌ در مورد اینکه چقدر و چگونه باید پرداخت شود، آقای طاهری به صورت نمادین گفتند که مردم همکاری کنند.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد اینکه باشگاه فلان بازیکن را می‌خواهد یا نمی‌خواهد به بحث فنی مربوط است. هر هواداری در باشگاه، خودش نسبت به پرداخت پول حق دارد. هر باشگاه هرچه بزرگتر باشد، محبوبیتش بین افراد بیشتر است و نباید با دلخوری از یک یا دو نفر از کل باشگاه دلخور شد. اگر هواداران با توجه به نبودها و کمبودها نتوانند به استادیوم بیایند، نمی‌شود گفت که آنها هوادار نیستند. چه از تلویزیون و چه از استادیوم بازی را نگاه کنند همه هوادارند. باشگاه پرسپولیس نه تنها در ایران بلکه در خارج از ایران هم هواداران زیادی دارند. این هواداران چه بیایند چه نیایند باشگاه پرسپولیس را دوست دارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هیات مدیره قدرت دارد مدیرعامل را انتخاب کند گفت: در هر حال نسبت به هیات مدیره مدار بودن تاکید شده. امتیازاتی هم به هیات مدیره داده شده که در اساسنامه هم اختیارات آن‌ها مشخص شده است و جز این کسی نمی‌تواند در این موضوع دخالت کند. مطرح شدن مدیرعاملی طاهری به این خاطر بوده که فردی در خارج از وظایف خودش صحبت کرده است. اگر هیات مدیره بحثی داشته باشد، در هیات مدیره تصمیم گرفته می‌شود.

در ادامه پندار خمارلو روابط عمومی باشگاه در پاسخ به این سوال که چرا نشست خبری با حضور علی‌اکبر طاهری برگزار نمی‌شود اظهار کرد:‌ عبدی به عنوان سخنگوی هیات مدیره بعد از هر جلسه در مقابل خبرنگاران می‌نشیند اما طاهری هم به دفعات با خبرگزاری‌ها و رادیو تلویزیون صحبت کرده است. ممکن است وی به سختی پاسخگوی آن‌ها باشد اما این طور نبوده که هیچ وقت با آ‌ن‌ها صحبت نکند.

سپس حسین عبدی درباره اینکه در جلسه امروز بحث مدیرعاملی هم انجام شد یا نه و اینکه شنیده می‌شود گرشاسبی به عنوان مدیرعامل معرفی خواهد شد، تاکید کرد: مباحث خارج از باشگاه را نمی‌دانم اما بحثی درباره مدیرعاملی مطرح نشد چرا که باید برهه‌ای را بگذرانیم و سپس در سریع‌ترین زمان ممکن مدیرعامل را معرفی کنیم. مدیرعامل باید ابزار لازم برای موفقیت را در باشگاه داشته باشد.

سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس همچنین درباره انتخاب اسپانسر برای این باشگاه گفت: یکی از بحث‌های ما این است و می‌خواهیم هرچه سریع‌تر به نتیجه برسیم. سال گذشته تصمیماتی گرفته شد که تبعاتی برای ما داشت و باید تصمیماتی بگیریم که به نفع ما باشد. نظر شخصی من هم این است که سریع‌تر اسپانسر معرفی شود اما نباید قراردادی را امضا کنیم که تعهدآور نباشد. تعهدها و قراردادها را هیات مدیره با نظر مثبت اعلام می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.