هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به عملکرد نه‌چندان خوب این تیم در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر، گفت: هواداران حق دارند ناراحت باشند، اما به‌زودی این نتایج را جبران می‌کنیم.

بختیار رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شروع بد تراکتورسازی در لیگ برتر، اظهار داشت: شرایط ما آن‌طور که می‌خواستیم پیش نرفت و امتیازهای حساسی را از دست دادیم. هواداران هم حق دارند که از این وضعیت ناراحت باشند، چون آنها امسال می‌خواهند شاهد قهرمانی تیم‌شان باشند. ما باید به خودمان بیاییم و دیگر نباید خیلی راحت امتیاز از دست بدهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که «تراکتورسازی از لحاظ فنی چه مشکلی دارد؟»، خاطرنشان کرد: من در این مورد نمی‌توانم صحبت کنم و این مسائل به کادر فنی مربوط می‌شود. فقط می‌توانم بگویم که همه از تراکتورسازی برد می‌خواهند و فرقی ندارد که در خانه بازی کنیم یا بیرون از تبریز. ما باید تهاجمی بازی کنیم و فقط به دنبال برد باشیم. مطمئناً شرایط این‌طور باقی نمی‌ماند و ما این نتایج را جبران خواهیم کرد.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد نیمکت‌نشینی‌اش در چند بازی اخیر گفت: همه فوتبالیست‌ها دوست دارند در ترکیب ثابت باشند و من همه از این قاعده مستثنی نیستم. این تصمیمی است که تونی گرفته و من هم نمی‌توانم اعتراض کنم. با این حال در تمرینات تلاش می‌کنم تا بتوانم در ترکیب ثابت بازی کنم. خودم این احساس را دارم که می‌توانم بیشتر از اینها به تراکتورسازی کمک کنم.

رحمانی که این بار هم در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال قرار نگرفت، تصریح کرد: من دوست داشتم در تیم ملی باشم، ولی به هر حال شرایطی که در لیگ برایم به وجود آمد، باعث شد که خط بخورم. با این حال انگیزه‌ام را از دست نمی‌دهم و تلاش می‌کنم تا در آینده دعوت شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.