مهاجم جدید تیم فوتبال سویا که به‌تازگی از بانوی‌پیر جدا شده است، اعتراف کرد که از فراهم شدن فرصت بازگشت زودهنگام به خانه تیم قدیمی‌اش خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرناندو یورنته، مهاجم اسپانیایی که هفته گذشته یوونتوس را برای پیوستن به سویا ترک کرد، روز گذشته (جمعه) به‌طور رسمی به هواداران تیم جدیدش معرفی شد.

او پیش از آنکه مورد استقبال نزدیک به ۱۰هزار تن از هواداران قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا قرار بگیرد، گفت‌و‌گویی کوتاه با رسانه‌ها داشت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

مهاجم جدید سویا در پاسخ به این سؤال که چرا سویا را انتخاب کرده است، گفت: همه اعضای این تیم در چند روز گذشته فوق‌العاده بوده‌اند، استقبالی که در این شهر از من شد باور کردنی نبود و من سراپا انگیزه‌ام که با تمام وجود برای سویا بازی کنم.

یورنته ادامه داد: به تیمی پیوسته‌ام که به‌طور مداوم در حال پیشرفت است و هنوز هم فضای پیشرفت دارد. امیدوارم که این فصل برای ما فصلی فوق‌العاده باشد و خوشحالم که ما در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهیم کرد. بازی در این تورنمنت کار آسانی نخواهد بود، اما تیم ما قوی است.

افزایش شانس بازگشت یورنته به تیم ملی اسپانیا با پیوستن او به سویا موضوع دیگری بود که مهاجم پیشین یووه به آن اشاره داشت، وی تأکید کرد: این مسئله چیزی است که بعدها مشخص خواهد شد، فعلاً چیزی که روی آن تمرکز دارم، سویاست و اگر بتوانم در این تیم خوب کار کنم، به تیم ملی هم خواهم رسید؛ البته این را هم بگویم که بازی مجدد در تیم ملی برای من یک رؤیاست.

قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های سویا با یوونتوس را همگروه کرده و این بدان معناست که یورنته خیلی زود می‌تواند به خانه تیم قدیمی‌اش برگردد. او در مورد این بازی عنوان کرد: بازگشت به تورین پس از سپری کردن دو سال فوق‌العاده‌ در یوونتوس عالی خواهد بود. ما توان رقابت با تمامی تیم‌های اروپایی را داریم و هدفمان کسب تمام جام‌هاست.

یورنته در پاسخ به این سؤال که آیا از تیم‌های دیگری جز سویا هم پیشنهاد داشته است، تأکید کرد: چند پیشنهاد دیگر هم داشتم، اما پیشنهاد سویا همیشه برای من در اولویت بود. مدتی طول کشید تا مراحل انتقال من از یوونتوس به سویا کامل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.