کاپیتان تیم ستارگان جهان گفت: خیلی خوشحال و مغرورم که این ستارگان را دور خودمان جمع کردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میشائیل سالگادو در کنفرانس خبری پس از دیدار خیریه ستارگان ایران و ستارگان جهان ، اظهار داشت: از فیگو و هیرو تشکر می‌کنم که در رفاقت با من بودند و به اینجا آمدند. ما نخوابیدیم و آمدیم که بازی کنیم. جو ورزشگاه نیز عالی بود و خیلی وقت بود که دوست داشتم در این فضا بازی کنم و خیلی خوشحال و مغرورم که این ستارگان را دور خودمان جمع کردیم. برای ایران هم خوب بود و ماندگار خواهد بود.

وی درباره عدم حضور کی‌روش گفت: همه ما خواستیم که او بیاید و با همکارش تماس گرفتیم که این اتفاق رخ دهد اما ارتباط با او برقرار نشد. صادقانه بگویم فکر می‌کردم کی‌روش امروز مربی ما باشد اما وقتی به ایران آمدم فهمیدم که دعوت‌نامه ما به دست او نرسیده است. شب گذشته از طریق نکونام با کی‌روش تماس گرفتیم اما او هم درگیر تیم ملی است.

سالگادو اظهار داشت: امیدوارم کی‌روش ناراحت نشده باشد و با او تماس خواهم گرفت. کی‌روش می‌داند که برای ما عزیز است و خوب هم می‌داند که حضور نداشتنش در این بازی بدون نیت بود و امیدوارم ناراحت نشده باشد.

بازیکن پیشین رئال مادرید در پاسخ به این سؤال که برخی معتقدند کی‌روش به عنوان دستیار و آنالیزور بهتر است، گفت: آن سال که کی‌روش به رئال آمده بود من ۱۰ سال بود که در رئال مادرید بازی می‌کردم. در ماه مارس فکر می‌کردم تمام جام‌ها را می‌بریم اما وقتی فکر می‌کنید، همه اتفاقات رخ نمی‌دهد. فینال را که به ساراگوسا باختیم بدشانس بودیم و یک بازی فینال هم با موناکو داشتیم که باختیم و از نظر روانی به هم ریختیم. با اینکه او کار بزرگی در رئال کرد اما موفق نشدیم. در آن سال بازیکنان بزرگی به رئال آمدند. بعضی وقت‌ها بازی‌ها را می‌برید اما بعضی وقت‌ها این اتفاقات رخ نمی‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.