کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دروازه بان تیم ملی فوتبال با بیان اینکه دو بازی حساس و سنگین را پیش رو داریم گفت: به دنبال کسب ۶ امتیاز این دیدار هستیم و با خیال راحت به دور بعد صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین عصر امروز تیم ملی و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: امروز دومین روز تمرین تیم ملی است و خوشحال هستم که در این اردو حضور دارم و می‌توانم به کشورم کمک کنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تا روز دیدار مقابل گوام تمرینات خوبی را انجام خواهیم داد و مطمئنا با آن شرایط ایده آل خواهیم رسید.

دروازه بان تیم ملی درخصوص شناخت از تیم ملی گوام می گفت: هنوز بازی های گوام را ندیدیم و از این تیم شناختی نداریم.

بیرانوند تصریح کرد: مطمئنا کادر فنی بازی های اخیر تیم گوام را عملی خواهد کرد تا به نقاط قوت و ضعف این تیم پی ببرد.

وی ادامه داد: ما باید ۶ امتیاز دیدار هند و گوام را به دست بیاوریم تا با خیال آسوده به دور بعد فکر کنیم.

بیرانوند در پایان و درخصوص حضور چند بازیکن جوان در تیم ملی گفت: حضور چنین بازیکنانی انگیزه مضاعفی به تیم می دهد و همه تلاش می کنند تا بتوانند خود را به کی روش نشان داده و در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.