مهاجم ملی‌پوش بایرن مونیخ که هم اکنون صدرنشین جدول گلزنان بوندس‌لیگا است، بهترین شوت‌زن هفته دوم بوندس‌لیگا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، آمار و ارقام به جای مانده از هفته دوم بوندس‌لیگا نشان می‌دهد چرا بازیکنی همچون توماس مولر بعد از گذشت ۲ هفته از مسابقات فصل جدید لیگ ژرمن‌ها، در صدر جدول گلزنان با ۳گل زده قراردارد و چرا تیمی همچون منچستریونایتد حاضر می‌شود بابت وی ۸۵ میلیون یورو هزینه کند اما بایرن وی را از دست نمی‌دهد!

 

براساس همین آمار مولر که در بازی با هوفن‌هایم و برد ۲ بر یک مقابل این حریف سختکوش گل نخست باواریایی‌ها را زد، ۷ شوت به سمت دروازه تیم رقیب داشته است.

وی با این آمار شوت‌زن‌ترین بازیکن هفته دوم بوندس‌لیگا بود.

 

پس از وی، پیر امریک آئوبامیانگ،‌مهاجم گابنی بورسیادورتموند که سهم بسزایی در برد ۴ بر صفر مقابل اینگول‌اشتات داشت و در دقیقه . گل زد، با ۶ شلیک به سمت دروازه حریف، نفر دوم هفته از نظر آمار شوت به دروازه بود.

 

البته وی در این رده با ایو ایلسویچ، ستاره تیم هامبورگ،‌ در جایگاهی مشترک جای گرفت. زیرا این بازیکن هم ۶ شلیک به دروازه‌ اشتوتگارتی‌ها داشت.

 

روبرت لواندوفسکی،‌مهاجم لهستانی و مطرح بایرن که گل برتری تیمش را در ثانیه‌های پایانی بازی با هوفن‌هایم زد،‌با ۵ شلیک به دروازه‌ حریف در رده چهارم شوت‌زن‌های هفته قرار گرفت.

 

البته لواندوفسکی در این رده با یولیان دراکسلر، ستاره جوان و ملی‌پوش شالکه که بشدت مورد توجه تیم یوونتوس تورین است، هم جایگاه شد. زیرا وی نیز ۵ شوت به دروازه دارمشتات داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.