سرمربی نراتزوری پیروزی تیمش در هفته اول سری A را حیرت‌آور توصیف کرد و ادعا کرد که این پیروزی حق مردان او بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته توقف بزرگان فوتبال ایتالیا، اینتر توانست سری  A را با یک پیروزی خانگی یک بر صفر برابر آتالانتا آغاز کند که البته تنها گل این بازی هم در آخرین دقیقه بازی توسط استوان یووتیچ، مهاجم جدید نراتزوری به ثمر رسید. همین موضوع سبب خوشحالی بی‌حد‌وحصر روبرتو مانچینی، سرمربی اینتر و حضور او در جشن خوشحالی بازیکنانش شد.

مانچینی در گفت‌و‌گو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت: من همراه با بازیکنانم جشن گرفتم، چون برای آنها بسیار خوشحال بودم. بازیکنان اینتر تا پایان بازی تمام تلاش‌شان را انجام دادند، خوب بازی کردند و واقعاً حق‌شان نبود که از این بازی فقط یک امتیاز بگیرند. علاوه بر این استوان در اولین بازی‌اش برای اینتر یک گل به ثمر رساند، پس همه چیز حیرت‌آور بود. انتظار داشتم که این بازی این‌قدر سخت باشد، چون سری A در ابتدای راه همیشه بی‌نهایت سخت است، ضمن اینکه خط دفاع آتالانتا هم واقعاً خوب کار کرد. با وجود شلیک تقریباً ۲۰ شوت به سمت دروازه آتالانتا، مجبور شدیم تا پایان بازی صبر کنیم تا گل بزنیم.

باشگاه اینتر اعلام کرده است که یک بار دیگر برای خرید ایوان پریسیچ از ولفسبورگ پیشنهاد خواهد داد تا شانس خود را برای جذب او در فاصله شش روز به پایان فصل نقل‌و‌انتقالات امتحان کند.

مانچو در این خصوص هم گفت: باید بگویم که ما در تیم‌مان به اندازه کافی مهره نداریم. با مصدومیت مائورو ایکاردی، ما الان تنها دو مهاجم داریم، در حالی که در میانه میدان هم از تعداد هافبک‌های‌مان کاسته شده است.

مانچینی به رسانه‌های ایتالیایی هشدار داد که از گران‌ترین خرید این فصل تیمش، جفری کندوگبیا که با قراردادی ۳۰ میلیون یورویی از موناکو به نراتزوری پیوسته است، انتظارات زیادی نداشته باشند.

او تأکید کرد: او بازیکنی بسیار جوان است و اینکه در اول فصل به دردسر افتاده به این دلیل است که به تمرینات فشرده و سنگین پیش‌فصل تیم‌های ایتالیایی عادت ندارد. او برای مدت کمی سنگین بود، اما در چند روز گذشته، پیشرفت قابل توجهی داشته است و دارد قوی‌تر می‌شود. من روی او فشار زیادی نمی‌آورم، چون کمی طول می‌کشد تا با شیوه بازی اینتر خو بگیرد. با توجه به اینکه بازیکنان فعلی ما تنها سه بازیکنار هم انجام داده‌اند از عملکردشان راضی هستم. به نظر من برترین بازیکن میدان هم مارسلو بروزوویچ بود. اتفاقاتی که در این بازی رخ داد، نشانه خوبی از سطح آمادگی بازیکنان‌مان بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.