کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم فوتبال بایرن مونیخ تا پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی خرید بازیکن نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس،عصر شنبه بایرنی‌ها در هفته دوم رقابت‌های بوندس‌‌لیگا آلمان به زحمت توانستند با گلی در ثانیه‌های پایانی ۲ بر یک هوفن‌هایم را شکست دهند. در این بازی مونیخی‌ها با مصدومیت مهدی بن‌عطیه،‌مدافع میانی مراکشی خود مواجه شدند. با این حال به نظر می‌رسد تصمیمی برای خرید بازیکن، به خصوص دفاع ندارند.

در شرایطی که فصل نقل و انتقالات تابستانی ۸ روز دیگر به اتمام می‌رسد، ماتیاس سامر، مدیر ورزشی باواریایی‌ها در این زمینه گفت:بن‌عطیه با مشکل عضله مواجه شد. فکر نکنم شدت مصدومیتش سطحی باشد اما ما دانته، رافینا و آلابا و مارتینز را داریم. به همه اینها احتیاج داریم که مجموعه‌ای کامل نشان دهیم. اکنون دنبال این فکر نیستیم که کادر بازیکنان‌مان را تغییر دهیم.تصور می‌کنم هیچ اتفاقی در این زمینه نخواهد افتاد.

سامر همچنین در مورد کیفیت بازی با هوفن‌هایم عنوان کرد: روحیه تیم بعد از عقب‌افتادن از حریف، خوب بود. اما در نهایت یک شروع بود. همه دیدند که در بخشی از امور هنوز چند درصد برای رفع اشکال کار داریم. باید یکپارچگی خود را حفظ کنیم. از بیرون کسی به تیم کمک نخواهد کرد.

وی همچنین ماریو گوتسه،‌ گلزن ملی‌پوش تیمش را مورد تحسین قرارداد و گفت:‌ ماریو خیلی خوب بازی کرد. حضورش در زمین، ضمانتی برای کسب برد تیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.