مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ تأکید کرد که این باشگاه آلمانی همچنان به هافبک ملی‌پوش خود اعتقاد دارد، اما باید در این مقطع او را به حال خود گذاشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماریو گوتسه در طول دو فصل گذشته در تیم تحت هدایت پپ گواردیولا در تلاش بوده تا جایگاه ثابتی در ترکیب بایرن مونیخ برای خود پیدا کند، ولی حالا با اضافه شدن داگلاس کاستا به ترکیب باواریایی‌ها کار وی سخت‌تر از گذشته شده است. هافبک پیشین بورسیا دورتموند در پیروزی ۵ بر صفر جمعه شب بایرن مونیخ مقابل هامبورگ تنها ۲۵ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

ماتیاس سامر در گفت‌وگو با نشریه آلمانی «بیلد» در خصوص زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ که در این تابستان تیم‌های همچون آرسنال و یوونتوس به دنبال به خدمت گرفتنش بوده‌اند، گفت: باید همه ما یک چیز را بپذیریم و آن این است که فقط بگذاریم گوتسه فوتبال بازی کند. ماریو از اعتمادی که ما به او داریم، لذت می‌برد، ولی در حال حاضر باید او را به حال خود بگذاریم. خیلی بهتر خواهد بود اگر در مورد ماریو مدام صحبت نکنیم.

مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ در ادامه عنوان کرد: اگر ما به دنبال کسب عناوین قهرمانی بهتری هستیم، نیاز به بازیکنانی نظیر گوتسه داریم. به هر حال تمرکز روی این دست بازیکنان برای تعیین تکلیف‌شان نسبت به آنهایی که دارند بازی می‌کنند، مهمتر است.

گفته می‌شود رابطه گوتسه ۲۳ ساله و پپ گواردیولا خیلی خوب نیست و این بازیکن هم اشاره کرده بود که سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها به اندازه کافی با او صحبت نمی‌کند. البته ماریو در اظهارنظر تازه‌تری عنوان کرد که از بودن در بایرن مونیخ خوشحال است و احساس راحتی می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.