ستاره جنجالی لیورپول سکوت خود را شکست و با منتشر کردن پیامی در صفحه اجتماعی خود در توییتر خواستار "صبوری" شد.

به گزارش ایسنا، ماریو بالوتلی آن قدر در لیورپول بد کار کرد که کادر فنی این باشگاه انگلیسی اجازه تمرین با تیم نخست را به او نمی‌دهد و مجبور است در شرایط کنونی با تیم دوم قرمزپوشان آنفیلد تمرین کند.

ستاره ایتالیایی لیورپول بازیکن بسیار حاشیه‌سازی است و هیچ ترسی از جنجال‌های جدید ندارد. این بازیکن ۲۵ سال در واکنش به شرایطی که در لیورپول دارد، سکوت خود را شکست و پیامی گنگ و نامفهوم در صفحه اجتماعی خود در توییتر به اشتراک گذاشت.

او این جمله را نوشت: "صبر، باور می‌کنید یا نمی‌کنید اما به زودی خبرهای خوش می‌رسد."

معلوم نیست که این مهاجم جنجالی ایتالیایی با منتشر کردن این جملات از جدایی خود از قرمزپوشان آنفیلد خبر می‌دهد یا این که می‌خواهد با صبر کردن بار دیگر اعتماد برندان راجرز را جلب کند و به ترکیب اصلی لیورپول برگردد.

روزنامه دیلی میرر انگلیس نوشت که این بازیکن جنجالی پیشنهاد سامپدوریا را برای بازگشت به سری A را رد کرد و ترجیح داد تا در لیورپول باقی بماند؛ هر چند که به خوبی می‌داند با پیوستن بنتکه به جمع آنفیلدی‌ها جایی در ترکیب این تیم ندارد.

بدون شک فصل قبل بدترین فصل تاریخ دوران فوتبالی بالوتلی بود. او که با ۱۶ میلیون پوند جانشین سوآرس شده بود، تنها توانست یک گل برای لیورپول به ثمر برساند تا بدترین خرید فصل لقب گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.