سرمربی رئال مادرید از تساوی تیمش در دیدار دوستانه برابر والرنگا نروژ راضی نیست. او از فرصت های زیادی که ستاره های تیمش از دست می دهند ناراحت است.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید در دیدار دوستانه در کشور نروژ به مصاف والرنگا رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد. رافائل بنیتس سرمربی رئال از تساوی برابر نماینده نروژ ناراحت است. او می‌گوید تیمش به راحتی فرصت‌های گلزنی را از دست می دهد و این ناراحت کننده است.

سرمربی جدید کهکشانی‌ها در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم. اصلا از این تساوی راضی و خوشحال نیستیم چرا یک تیم باید از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را ببرد در غیر این صورت به مشکل می خورد. در این دیدار بعضی از بازیکنان تاثیر گذار و سرنوشت ساز خود را در اختیار نداشتیم با این حال می‌توانستیم خود را به راحتی به دروازه حریف برسانیم. این بسیار مهم است. حداقل ۲۰ بار فرصت گلزنی داشتیم و با بازی خوبی که به نمایش گذاشتیم حاضران در ورزشگاه را شاد کردیم.

سرمربی رئال درباره گرت بیل ستاره ولزی تیمش گفت: اگر بخواهیم بازی بیل را در این دیدار ارزیابی کنیم باید بگویم که او بیشتر در سمت چپ بود و گاهی اوقات پست خود را با خسه در سمت راست عوض می کرد. باید به یک بازیکن کمی آزادی داد تا توانایی‌های خود را ثابت کند و این امکان هم برای گرت بیل فراهم است.

بنیتس درباره این سوال که از بین آربلوا، کونترائو و مارسلو کدام بازیکن را ترجیح می دهد،گفت: هر سه بازیکن بسیار خوب هستند و این شایستگی را دارند تا در ترکیب رئال به میدان بروند. باید ببینم که کدام یک از آنها آماده‌تر است. فعلا نمی‌خواهم نظر نهایی خود را اعلام کنم.

سرمربی قوهای سپید به ستایش از مارتن اودیگارد ستاره جوان تیمش پرداخت و گفت: تصمیم گرفتم که در این دیدار ۴۵ دقیقه به اودیگارد فرصت دهم. او نشان داد که چه بازیکن خوبی است و چه استعداد بالایی دارد. او جوان است و باید با صبر و حوصله زیاد به کار کردن ادامه دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.