سرمربی تیم فوتبال چلسی از عملکرد کادر پزشکی این باشگاه در خصوص بیرون کشیدن ادن آزار در دقایق پایانی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال چلسی شنبه شب در آغاز رقابتهای لیگ برتر، با نتیجه ۲ بر ۲ در زمین خود مقابل سوانزی متوقف شد. در دقایق پایانی بازی و زمانی که چلسی تلاش می کرد تا بازی را برنده شود، ادن آزار به دلیل آسیب دیدگی از زمین خارج شد. سرمربی چلسی بر این باور است اصلا نیازی به این نبود که کادر پزشکی، آزار را از زمین بیرون ببرد.

این در حالی بود که این تیم در اواسط نیمه دوم تیبو کورتوآ را هم به دلیل کارت قرمز از دست داده بود و ۱۰ نفره شده بود.

ژوزه مورینیو در پایان بازی به اسکای اسپورتس گفت: من از تصمیم کادر فنی تیم راضی نبودم. شما حتی اگر یک پزشک هم باشید باید شرایط بازی را درک کنید. باید بدانید وقتی تیمتان یک یار کمتر دارد و بازیکن مصدوم می شود، تنها در صورتی او را بیرون بیاورید که بدانید مصدومیتش جدی است.

سرمربی چلسی در ادامه اظهار کرد: من  مطمئن بودم که مصدومیت آزار جدی نبود. او یک ضربه خورده بود و خیلی خسته بود. اما کادر پزشکی ما ساده لوحانه عمل کرد و تیم را ۹ نفره کرد تا پس از ضربه کاشته، هشت بازیکن تیم حریف در موقعیت ضدحمله قرار بگیرند.

مورینیو همچنین به ستایش از مردان خود پرداخت البته اظهار نظری در خصوص اخراج کورتوآ انجام نداد.

وی گفت: نمی خواهم در خصوص کارت قرمز صحبت کنم. برای بار اول می خواهم خودم را کنترل کنم و به گونه ای واکنش نشان دهم که شما نگویید از روز اول لب به شکایت باز کرد.

مورینیو ادامه داد: ما هرگز برای مساوی بازی نکردیم. اگر ما ببازیم، می بازیم. مساوی در شرایط ویژه حتی در خانه هم خوب است. به عنوان مثال سال گذشته وقتی ما تقریبا قهرمانی‌مان مسجل شده بود حتی یک مساوی هم مقابل منچستریونایتد خوب بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.