سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هفته آینده بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم، اما در آن دیدار خانگی باید پیروز شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین فرکی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در دربی اصفهان در نشست خبری گفت: برای مان قابل پیش‌بینی بود که بازی سختی داشته باشیم. می‌دانستیم با تیم قوی بازی داریم. این مسابقه در حد یک سوپر جام بود.

وی ادامه داد: کیفیت و سرعت بازی در کنار تلاش دو تیم خیلی خوب بود. لحظه به لحظه بازی شاهد عملکرد خوب دو تیم بودیم. همیشه از دیدن فوتبال ذوب آهن لذت می‌برم. بازیکنان ما هم بسیار خوب بازی کردند. سعی کردیم کارمان را خوب پیش ببریم و ۳ امتیاز را گرفتیم در این بازی هر دو تیم خوب کار کردند. هر دو تیم نماینده اصفهان هستند و در آسیا حضور دارند که امیدوارم موفق باشند.

فرکی افزود: به خاطر حساسیت دربی گفتمه که برای این بازی برنامه داریم.ممکن بود بازی به سود هر تیمی به اتمام برسد. در شروع بازی حریف را کنترل کردیم تا به هدفمان برسیم. در بازی امروز شوت‌های زیادی را روانه دروازه حریف کردیم. روی ارسال از کنار و عمق حریف کار کردیم تا به مشکل بر نخوریم.خوشبختانه روی یک شوت به نتیجه رسیدیم و ۳ امتیاز را گرفتیم. خوشحالیم به عنوان نماینده اصفهان با ۳ امتیاز کارمان را دنبال می‌کنیم.

سرمربی سپاهان در مورد برخورد لفظی هفته قبل وریا غفوری و محمدرضا خلعتبری و اینکه او مصاحبه کرده که رسانه‌ها این مسئله را بزرگ کردند، خاطرنشان کرد: بعد از بازی قبل بازیکن‌مان را محکوم کردیم. ای کاش صحبت‌ ما در تمرین پخش می‌شد. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد. ضمن رد حرکتی که انجام شد دوست داریم ما را کمک کنید. شما وظیفه خبر رسانی دارید. اما اگر به همان اندازه که به این مسائل می‌پردازیم اگر به حرکات خوب بپردازیم شاید اثر مثبت‌تری داشته باشد. ما مخالف این مسائل هستیم، به بازیکنان توصیه می‌کنیم این کارها را انجام ندهند و بدانند که مردم آنها را می‌بینند. حیف است که در فوتبال ایران حاشیه باشد. من نگفتم این درگیری را بزرگ کردند.

وی در مورد دیدار با پرسپولیس و دیدن دوباره برانکو ایوانکوویچ، افزود: فصل قبل با پرسپولیس بازی داشتیم برانکو به این تیم آمد و از این مسئله خوشحال شدم. آنقدر که دیدن برانکو من را خوشحال کرد، اما بازی من را تحت تاثیر قرار نداد. باید برنده می‌شدیم بار دیگر از این مسئله که او را می‌بینم خوشحالم. حضورش را در اصفهان خیر مقدم می‌گویم. دوست دارم تیمم برنده شود،‌اما برانکو هم به دنبال این مسئله است. یک دیدار خانگی داریم و باید برنده شویم. شرایط دو تیم متفاوت است. ما ۶ امتیازی هستیم و آنها یک امتیازی هستند. قبلا با برانکو به اصفهان آمدم آن موقع برای انتخاب بازیکن در تیم ملی بود اما اکنون شرایط فرق دارد.

سرمربی سپاهان در مورد آخرین شرایط کاپیتان تیمش نیز تاکید کرد: نویدکیا هر زمان که بیاید از حضورش خوشحال می‌شویم. فعلا از او بی خبرم، امیدوارم به جمع ما اضافه شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.