کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

خوزه مورینیو مربی پرتغالی چلسی قراردادش را به مدت ۴ سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس،خوزه مورینیو مربی پرتغالی چلسی قراردادش را به مدت ۴ سال دیگر تمدید کرد.

آبی‌های لندن قرارداد تکتی‌سین پرتغالی را به مدت ۴ سال دیگر  تمدید کردند تا آقای خاص همچنان در هدایت چلسی را تا سال ۲۰۱۹ در اختیار داشته باشد.

چلسی که فصل گذشته به لطف درایت آقای خاص بعنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافت سعی دارد همچنان با برنامه‌ای بلند مدت لیگ قهرمانان اروپا را نیز کسب کند.

سایت رسمی باشگاه چلسی با تایید این خبر از حضور ادامه‌دار مرد ۵۲ ساله در استمفوردبریج خبر داد.

مورینیو بعد از عقد قرارداد در اینباره‌ گفت: از این اتفاق بسیار خوشحالم .البته اگر باشگاه از این اتفاق راضی باشد بی شک من هم رضایت دارم.

وی افزود: از نظر من تمدید قرارداد نرمال و عادی بود و انتظار این پیشنهاد را داشتم اما امیداورم در زمان قرارداد جدید افتخارات تازه‌ای کسب کنیم.

سایت رسمی باشگاه با اعلام خوشحالی از تمدید قرارداد با آقای خاص برای مرد ۵۲ ساله در ادامه حضورش در لندن آرزوی موفقیت کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.