کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید به افشارزاده اطلاعات غلط داده‌اند.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صبای قم اظهار کرد: ما در هفته دوم لیگ به سر می‌بریم. در دومین گام لیگ باید به مصاف صبای قم برویم. صبا که با تیم سال گذشته‌اش تفاوت‌های زیادی دارد. دوست خوبم، علی دایی سرمربی این تیم شده است خوشحالم که دایی مجددا به چرخه مربیان بازگشته است و این کار جذابیت لیگ را بالا می‌برد.

وی افزود: هفته قبل بازی آنها را مقابل استقلال اهواز نگاه کردیم. آنها بازی خوبی و باکیفیتی را ارائه کردند و تنها ایرادی که به صبا وارد این است که آنها مربی خود را دیر انتخاب کرده‌اند. این موضوع هم برای ما خوب و هم خطرناک خواهد بود. آنها انرژی فصل گذشته خود را نگه داشته‌اند و می‌توانند الان در بازی برابر ما استفاده کنند و از طرفی هم اگر ما بر تیم آنها مسلط شویم نقطه قوت ما خواهد بود. البته بازی آنها را تماشا کردم اما نتوانستم ببینم آیا تیم‌شان از نظر بدنی به فرم ایده‌آل رسیده است یا خیر.

وی درباره تیم خودش هم گفت: بعد از بازی با تراکتورسازی که شروع خوبی برای ما محسوب می‌شد زیرا از تراکتورسازی در آنجا یک امتیاز باارزش گرفتیم، ان‌شاءالله بتوانیم فردا با یک بازی حساب شده و بابرنامه به لحاظ تاکتیکی شرایطی فراهم کنیم که سه امتیاز بازی را بگیریم. بازیکنان مان هم به لحاظ روحی و روانی آماده این دیدار هستند. تنها سعید لطفی مصدوم تیم ماست که باید وضعیتش را چک کنیم ببینیم به بازی فردا می‌رسد یا خیر.

در ادامه خبرنگاری به مصاحبه افشارزاده اشاره کرد که گفته بود فصل گذشته بعضی از افراد از تیم استقلال اطلاعاتی را به منصوریان داده بودند که منصوریان در واکنش به این صحبت‌ها گفت: من فکر می‌کنم کسانی که به آقای افشارزاده اطلاعات غلط داده‌اند. افشارزاده ۵۰ سال تجربه و حضور در ورزش را دارد یعنی ۷ سال بیشتر از سن من در ورزش بوده است. احترام او برای من واجب است. از یک باشگاه بزرگ و بااعتبار که هواداران میلیونی دارد، خیلی سخت قبول می‌کنم که اطلاعاتی از آنها به من بدهند. من استقلالی‌ هستم و باشگاه نفت هم یک باشگاه نظام‌مند و اخلاق‌مدار است. من فکر می‌کنم دوستان به خاطر دو هدف این اطلاعات غلط را به افشارزاده داده‌اند. اول این که می‌خواستند من را مقابل استقلال قرار دهند دوم این که تمام زحمات مجموعه فنی تیم ما را زیر سوال ببرند. من قویا اعلام می‌کنم هرگز چنین اتفاقی رخ نداده است.

منصوریان تصریح کرد: شاید به لحاظ فنی جزو جوان‌ترین مربیان لیگ باشم اما اولویت اول من مسائل اخلاقی بوده است. اگر روزی کسی به خودش اجازه دهد و از درون رختکن تیمی به من اطلاعات بدهد قطعا بدانید فردای همان روز نامش را در رسانه‌ها مطرح می‌کنم. بگذارید خیلی ساده مطلبی را بگویم و از بین یازده بازیکن تیم من که فردا به میدان می‌رود، شما به راحتی می‌توانید ۷ یا ۸ بازیکن آن را حدس بزنید. این که کار سختی نیست. باز هم تاکید می‌کنم دوستان به افشارزاده اطلاعات غلط داده‌اند. می‌خواستند من را که بعد از ۲۰ سالی که برای استقلال زحمت کشیده‌ام، روبه‌روی استقلال قرار بدهند. کادر فنی استقلال هم سال قبل برای این تیم زحمات زیادی کشید. آنها مربی من بودند و می‌خواستند زحمات همه این‌ها را زیر سوال ببرند. آقای افشارزاده عزیز ساده هر حرفی را گوش نکنید و هر حرفی را در مطبوعات مطرح نکنید زیرا برای هر حرفی باید سند و مدرک داشته باشید! شما بدانید تک‌تک بازیکنان لیگ پیراهن هر باشگاهی را بپوشند به آن باشگاه دین دارند و هیچ کس چنین کاری را نمی‌کند.

منصوریان درباره نامه‌ای که به قنبرزاده داده بود نیز گفت: من به آقای قنبرزاده نامه‌های زیادی را نوشته‌ام زیرا باید با مدیر باشگاه و مدیر فنی تیم ارتباط داشته باشم. ما باید دغدغه‌ها و مشکلات تیم را به هم بگوییم. در آن نامه هم فقط مشکلات تیم را مطرح کردم و گفتم به طور مثال اگر ایرادها برطرف نشود، در آینده مشکلات خواهیم داشت. من فقط درددل کردم. در طول فصل گذشته شاید بالای ۳۰ بار به صورت شفاهی با مدیریت باشگاه صحبت کردم و بیشتر از ۱۵ بار هم به طور کتبی نامه نوشتم. این که نامه برخی از مشکلات تیم توسط سرمربی تیم به رییس باشگاه روی یک سایت خبری قرار بگیرد، باید به طور حتم بدانیم در مجموعه ما فردی وجود دارد که از ما نیست و نامحرم است. ما یک روالی را در تیم نفت پیگیری می‌کنیم و می‌دانیم بودجه کی تزریق می‌شود. من باید خیلی از مسائل را با رییس باشگاه در میان می‌گذاشتم. آن قدر با باشگاه نفت راحت هستم که حتی تا امروز قرارداد مالی خود را مشخص نکرده‌ام.

منصوریان در پاسخ به این سوال که چرا نانگ در دیدار قبلی تیم‌ بازی نکرد، گفت: نانگ به دلیل مصدومیت در دیدار قبلی ما حضور نداشت. او ۴۸ ساعت قبل از بازی در تمرین‌ها دچار مصدومیت و البته دیرتر هم به جمع ما اضافه شد. بنابراین نتوانستیم از او استفاده کنیم. ما نانگ را برای یک بازی جذب نکرده‌ایم بلکه قصد داریم از او در بازی‌های زیادی استفاده کنیم پس باید این سرمایه را حفظ کنیم.

منصوریان در ادامه درباره عملکرد تیم نفت در فصل نقل‌وانتقالات هم گفت: بازیکنانی که از جمع ما جدا شدند، مثل امین حاج‌محمدی و لئوناردو پادووانی به تیم‌های دیگر رفتند که در آنجا هم فیکس بازی می‌کنند. این نشان می‌دهد که عملکرد ما در فصل گذشته چقدر خوب بوده است. از بازیکنانی هم که این فصل جذب کرده‌ایم کاملا راضی هستیم زیرا ستون دفاعی ما نسبت به فصل گذشته قوی‌تر شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.