کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی روز جمعه برای هر دو تیم سپاهان و ذوب آهن اهمیت بسزایی دارد و امیدوارم ذوب آهن از این بازی سربلند خارج شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت ذوب آهن، مهدی رجب زاده درباره این مسابقه گفت: ما در هفته اول رقابتهای لیگ برتر به ناحق بازی را واگذار کردیم. البته اهل توجیه نیستیم و باید بپذیریم که خودمان هم نتوانستیم در فرم خوب ظاهر شویم ولی اگر شرایط بهتری برای ما در انزلی رقم می‌خورد و داور آن صحنه را پنالتی نمی‌گرفت نتیجه بهتری کسب می کردیم.

کاپیتان ذو‌ب‌آهن اضافه کرد: در فوتبال وقتی بازی تمام می‌شود باید نتیجه آن را هم به تاریخ سپرد و ما دیگر به شکست هفته اول فکر نمی‌کنیم و تمرکزمان بر روی دیدار با سپاهان است. امیدواریم در این دیدار بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم.

رجب زاده در پایان گفت: بهترین گلزن تاریخ داربی اصفهان هستم ولی آنقدر که به موفقیت تیمم فکر می‌کنم به ارتقای رکورد فکر نمی‌کنم. البته خداوند همیشه به من در بازیهای بزرگ لطف داشته است و امیدوارم این بار هم بتوانم از تجربه‌ای که دارم برای کمک به تیمم استفاده کافی را ببرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.