مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است که تقابل این تیم با گسترش فولاد که کاپیتان فصل گذشته سرخپوشان تبریزی را در اختیار دارد، حاشیه‌ای نخواهد داشت.

فرید بهزادی‌کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار این هفته تراکتورسازی مقابل گسترش فولاد در دربی تبریز گفت: خوشبختانه پس از دیدار با نفت تهران وضعیت بدنی‌مان بهتر شده و به نظرم می‌توانیم مقابل گسترش فولاد بازی بهتری به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم ما در فصل جدید تغییرات زیادی داشت و بیشتر بازیکنان ترکیب‌مان جدید هستند، هماهنگی لازم بین بازیکنان وجود نداشت در حالی که نفتی‌ها کاملاً هماهنگ بودند. این موضوع هم طبیعی بود، چون تیم نفت در فصل جدید تغییرات زیاد نداشته و این موضوع کمک بیشتری به آنها کرد. کسب مساوی مقابل نفت نتیجه بدی هم نبود، چون نفتی‌ها در فصل جدید از تیم‌های قدرتمند لیگ محسوب می‌شوند. با این حال ما باید بازی‌های داخل خانه را با پیروزی پشت سر بگذاریم و سعی می‌کنیم در این بازی به سه امتیاز برسیم.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره اینکه در بازی این هفته باید با بازیکنانی روبه‎رو شود که بیشتر آنها پیش از این عضو تیم سرخپوش تبریزی بوده‌اند، اظهار داشت: همه آنهایی که در تراکتورسازی بودند و اکنون در گسترش‌فولاد هستند، زحمت‌کشان این تیم و جزو بازیکنان خوب ایران بوده‌اند. اکنون هم ما با هم رقابت داریم و بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای به دنبال سه امتیاز بازی هستیم، همانطور که گسترش‌فولاد برای کسب پیروزی به میدان می‌آید.

بهزادی‌کریمی در خصوص اینکه شاید تقابل مهدی کیانی با تراکتورسازی حواشی در پی داشته باشد، خاطرنشان کرد: اصلاً اینگونه نیست و حاشیه‌ای نخواهد بود. آقا مهدی (کیانی) بزرگ و کاپیتان تراکتورسازی بوده و برای همه ما زحمات زیادی کشیده است. او برای بازیکنان تازه وارد تراکتورسازی از جمله خود من شرایطی را ایجاد کرد که راحت‌تر بتوانیم در تیم کار کنیم و باید از او تشکر کنم. امیدوارم آقای کیانی هرجایی که هست همیشه موفق باشد.

وی در خصوص اینکه شرایط خودش در این فصل چطور است و فکر می‌کند می‌تواند در این فصل به تیم ملی دعوت شود، گفت: امیدوارم شرایط خوبی را پشت سر بگذارم و به چیزهایی که می‌خواهم برسم. ابتدا باید بتوانم به تراکتورسازی کمک کنم و در وهله بعدی تلاشم را خواهم کرد تا لباس تیم ملی را به تن کنم. اکنون شرایطی دارم که نیم‌نگاهی برای دعوت شدن به تیم ملی داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.