کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم ایرانی نایمخن از پیوستن به این تیم ابراز رضایت کرد و آن را انتخابی آگاهانه توصیف کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف هلند، علیرضا جهانبخش مهاجم جوان تیم ملی ایران بعد از دو سال حضور در نایمخن به آلکمار در لیگ برتر هلند پیوست و این فصل فرصت حضور در لیگ اروپا را دارد.

جهانبخش در مراسم معارفه خود به عنوان بازیکن جدید نایمخن با پیراهن شماره "۹" گفت: خیلی خوشحالم که اینجا هستم. من در نایمخن روزهای خوبی داشتم و هواداران این تیم را فراموش نخواهم کرد. از بین پیشنهادهای زیادی که داشتم آلکمار را انتخاب کردم که این انتخاب کاملا آگاهانه بود. من برای دوران فوتبالم برنامه دقیقی دارم و هر گامی که بر می‌دارم با مشورت و تفکر زیاد است. می‌دانستم که مربی آلکمار علاقه زیادی به کار با جوانان دارد و این تیم نیز یک پله بالاتر از نایمخن است و به من کمک می‌کند که رفته رفته خودم را در اروپا پیدا کنم. خیلی خوشحالم که اینجا هستم و تمام تلاشم را برای پیشرفت تیم انجام می دهم.

ستاره جوان ایرانی گفت: فکر می‌کنم از دو هفته دیگر کارم را در آلکمار به صورت جدی آغاز کنم و امیدوار هستم این فصل بازی‌های خوبی برای تیم جدیدم انجام دهم.

آلکمار، در شمال غربی هلند در ایالت "نورث هولاند" یا همان "هلند شمالی" واقع است. در کشوری که شهرهای کوچک زیادی را در خود جای داده است، آلکمار حتی از نایمخن هم کوچک‌تر است اما اعتبار تیم فوتبال این شهر، آن را به یکی از مشهورترین شهرهای هلند برای علاقه مندان به فوتبال تبدیل کرده است.

آلکمار تاکنون دو بار فاتح لیگ هلند شده است که اولین آن به فصل ۸۱-۱۹۸۰ و دومین و آخرین بار به فصل ۰۹-۲۰۰۸ باز می‌گردد. در این سال، لوئیس فن خال، سرمربی کنونی باشگاه منچستر یونایتد و سابق بارسلونا و بایرن مونیخ، این تیم را با کسب ۸۰ امتیاز و با قاطعیت قهرمان لیگ هلند کرد. فن خال که سال آخر دوران فوتبالش را در آلکمار پشت سر گذاشته بود، در فاصله سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹، مربی این باشگاه بود و سپس راهی بایرن مونیخ شد. آلکمار پس از فن خال، افرادی همچون رونالد کومان، دیک ادووکات و مارکو فن باستن را بر روی نیمکت مربیگری خود دیده است.

سرمربی کنونی آلکمار، جان فن در بروم است که پس از دورانی موفق در اندرلخت بلژیک راهی این تیم شده است.

آخرین باری که آلکمار در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد به فصل ۱۰-۲۰۰۹ باز می‌گردد که این تیم در گروه H تورنمنت، در حضور آرسنال، المپیاکوس و استاندارد لیژ، چهارم شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت، اگرچه آلکمار در جام یوفا، وضعیت خیلی بهتری را دنبال کرده است. آنها در ده سال اخیر، چهار بار در جمع ۸ تیم پایانی لیگ اروپا حاضر شده‌اند. پس از نایب قهرمانی در فصل ۸۱-۸۰، آلکمار در فصل ۰۵-۲۰۰۴ به نیمه نهایی یوفا رسید و در سال‌های ۰۷-۲۰۰۶، ۱۲-۲۰۱۱ و ۱۴-۲۰۱۳، به جمع هشت تیم پایانی لیگ اروپا راه یافت. این تیم همچنین چهار بار قهرمان جام حذفی فوتبال هلند شده است که آخرین آن به فصل ۱۳-۲۰۱۲ باز می گردد.

آلکمار در ورزشگاهی ۱۷ هزار نفری بازی می کند که با توجه به اینکه جمعیت شهر به صد هزار نفر نمی‌رسد، خیلی کوچک نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.