سرمربی تیم فوتسال القادسیه کویت گفت: حضور یک تیم کویتی برای نخستین بار در مرحله نیمه نهایی این مسابقات عالی است و بازیکنانم با تلاش به این موفقیت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، فابیو کورتز در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش مقابل امجک قرقیزستان اظهار داشت: در جلسه فنی امروز با بازیکنان فیلم بازی‌های امجک را دیدیم و خوشحالم که استراتژی تیمی در زمین اجرا شد و موفقیت را در پی داشت.

وی افزود: بازی امجک هم تا حدودی شبیه تیم ما بود و اگر ما می‌خواستیم امروز مانند آنها و یا حتی دفاعی کار کنیم به مشکل برمی‌خوردیم بنابراین تغییر تاکتیکی دادیم تا بازیکنان در اثر رفت و برگشت هنگام حمله ما خسته نشوند و با این تغییر شرایط پیروز شدیم و از این بابت بسیار خوشحال هستم.

سرمربی تیم فوتسال القادسیه کویت درباره آماده‌سازی بازیکنانش برای بازی بعد گفت: تاکنون فقط به بازی امروز فکر کردم و پس از آنالیز حریف تصمیم می‌گیرم و با بازیکنان موضوعات فنی را مطرح می کنم.

وی درباره آماده‌سازی روحی بازیکنانش برای بازی با امجک بیان کرد: با بازیکنانم درباره اهمیت این پیروزی و حضور یک تیم کویتی برای نخستین بار در مرحله نیمه نهایی صحبت کردم و گفتم اگر می‌خواهید تاریخ ساز شوید باید این پیروزی را به دست آورید که خوشبختانه این موفقیت کسب شد.

با تقدیر از بازیکنان و کادر فنی تیمش تصریح کرد: در کنار همه عوامل باید تشکری ویژه از مدیر باشگاه داشته باشم که همواره حامی ما بودند و در شرایط سخت کنار تیم هستند و نقش بسیار موثری در موفقیت‌های تیم دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.