کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتسال نفت الوسط عراق گفت: بازیکن ایرانی ما توانست بازی را برای ما درآورد و عملکرد خوبی داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ عباس باقی پس از پیروزی تیم فوتسال نفت الوسط عراق مقابل بانک بیروت لبنان و صعود تیمش به مرحله نیمه‌نهایی اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. ما پس از اینکه گلر اول‌مان سه گل دریافت کرد گلر دوم خود را وارد میدان کردیم که عملکرد خوبی داشت و اشتباهات کمتری مرتکب شد. توانستیم بازی سه بر یک باخته را با مساوی به پایان برسانیم و در پایان هم پیروز میدان شدیم.

وی در مورد عملکرد بازیکن ایرانی تیمش گفت: بازیکن ایرانی ما بازی را برایمان درآورد. ما به یک بازیکن حرفه‌ای نیاز داشتیم که او به خوبی این کار را انجام داد. او عملکرد بسیار خوبی در زمین داشت و توانست سه گل به ثمر برساند و در ضربه پنالتی هم موفق عمل کرد.

وی در مورد اینکه چرا از گلر دومش در ضربات پنالتی استفاده کرد، گفت: ما قصد داشتیم به تیم حریف شوک وارد کنیم که همین مسئله هم باعث شد او عملکرد خوبی داشته باشد و در پایان پیروز میدان شدیم.

سرمربی تیم فوتسال نفت الوسط عراق در خصوص اینکه ترجیح می‌دهد در مرحله نیمه‌نهایی با تاسیسات دریایی روبرو شود یا ناگویای ژاپن گفت: آرزو دارم در مرحله بعدی با ناگویا بازی کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.