مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نتیجه عملکرد فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات به مرور زمان مشخص خواهد شد.

مهدی دغاغله در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه تساوی دو بر دو فولاد خوزستان در هفته اول لیگ مقابل راه آهن و اینکه شرایط تیم را چطور دیده است،‌ گفت: دیدارهای هفته اول همیشه سخت است. شرایط جوی و کیفیت زمین در این مسابقه دست به دست هم داد که نتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم.

وی در مورد عملکردش در بازی با راه آهن تصریح کرد: در این بازی بد کار نکردم. اگر یکی از موقعیت‌هایم تبدیل به گل می‌شد کلا شرایط بازی فرق می‌کرد. در دیدارهای آینده تلاش می‌کنم که شرایط بهتری داشته باشم.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد اینکه به عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات انتقاد می‌شود و او هم یکی از نفراتی است که به تازگی به این تیم پیوسته، اظهار داشت: با شناختی که از دراگان اسکوچیچ دارم می‌دانم او به دنبال اسم‌ها نیست بلکه بر اساس تفکراتش بازیکن می‌گیرد. فکر می‌کنم اسکوچیچ توانسته بر اساس تفکرات خود یارگیری خوبی انجام دهد. به مرور زمان نحوه عملکرد فولاد در نقل و انتقالات بهتر مشخص می‌شود اما من فکر می‌کنم عملکرد بدی نداشتیم.

دغاغله در پایان در مورد دیدار مقابل پدیده مشهد، اظهار داشت: از پدیده شناخت زیادی ندارم و بازی اول این تیم را ندیدم. در لیگ برتر هیچ حریفی را نمی‌توان دست کم گرفت. همه باشگاه‌ها خودشان را در نقل و انتقالات تقویت کردند. بدون شک کار آسانی نداریم و باید تلاش زیادی برای کسب نتیجه در بازی بعدی انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.