کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام، نسبت به آینده هری کین خوشبین است.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، هری کین فصل گذشته درخشش بسیار خوبی در تاتنهام داشت و توانست به تیم ملی انگلیس دعوت شود و در حال حاضر شانس زیادی برای حضور در یورو ۲۰۱۶ فرانسه دارد.

مائوریتسیو پوچتینو با تمجید از این مهاجم جوان و گلزن گفت: او از این که فصل را با ما شروع می‌کند، هیجان زده است و حالا هرگونه تردید در مورد تعهد وی برطرف شده است. دیگر صحبت از منچستر و تیم‌های دیگر نیست. هری یک هوادار واقعی است و خوشحال است که در تاتنهام باقی مانده است. ما و او از ماندن در باشگاه خوشحالیم. فشار زیادی روی هری وجود دارد اما او با وجود جوان بودن تجربه خوبی دارد و از عهده مدیریتش برمی‌آید. هری کین در راه تبدیل شدن به یکی از بهترین مهاجمان فوتبال جهان گام برمی‌دارد.

پوچتینو ادامه داد: اگر کین این کیفیت را در لیگ برتر و اروپا نشان دهد، می‌توانید اطمینان داشته باشید که کیفیت خود را در بهترین رقابت‌های ممکن در جهان فوتبال نشان داده‌ است. بلندپروازی‌های زیادی بین بازیکنانمان، به خصوص بازیکنان جوانی مانند هری وجود دارد. باید این روحیه را حفظ کنیم. تلاش داریم که گروه قدرتمندی در اینجا بسازیم و بتوانیم در سال‌های آینده موفق به کسب چیزهای مهمی شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.