سرمربی رئال مادرید در یک نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه AS، رافائل بنیتس سرمربی رئال مادرید در یک نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

بازی با تاتنهام در آئودی کاپ: کریستیانو و بنزما مصدومیت‌های جزئی دارند. نمی‌خواستیم در مورد آنها ریسک کنیم، چون مهمترین چیز سلامتی آنهاست. سایر اعضای تیم در دسترس هستند، به جز کوئنترائو که برای مدتی دور از میادین خواهد بود. برای ما این تورنمنت مهمی است. این فرصت فوق العاده‌ای است تا کیفیت خود را مقابل سایر تیم‌های بزرگ نشان دهیم.

خریدهای جدید بیشتر: همان طور که قبلاً گفته‌ام، مادرید چند بازیکن به خدمت گرفته است و ما در حال حاضر ترکیب فوق العاده‌ای داریم. هدف من این است که بهترین استفاده را از این بازیکنان داشته باشم و باعث پیشرفت آنها شوم و رئال مادرید را مثل همیشه به یک تیم رقابتی تبدیل کنم.

گرت بیل:

گرت برای ما بازیکنی کلیدی است و بدیهی است که نمی‌توانم در مورد پیشنهادهای به دست آمده برای بازیکنانمان صحبت کنم. او یکی از اعضای مهم ترکیب ما محسوب می شود. می‌دانم که می‌خواهد خوب بازی کند و خوشحال است. مطمئنم که فصل فوق العاده‌ای خواهد داشت.

تونی کروس:

من با تمام حرف‌هایی که پپ گواردیولا لحظاتی پیش در مورد او گفت، موافق هستم. او بازیکن بزرگی است و فردا بازی خواهد کرد. در مورد سطح زبان اسپانیایی او هم باید بگویم که بد نیست - قابل قبول است (می خندد).

داوید ده‌خیا:

من در پنج کنفرانس مطبوعاتی قبلی خود هم گفته‌ام که نمی‌خواهم در مورد بازیکنان سایر باشگاه‌ها صحبت کنم. ما دو دروازه‌بان بسیار خوب داریم، کیلور ناواس و کاسیا. می‌توانم در مورد دروازه بان های خود صحبت کنم اما نه در مورد کسانی که جای دیگری بازی می‌کنند.

رابطه با کریستیانو رونالدو:

کریستیانو یک حرفه‌ای واقعی است. او رقابت‌طلب است و می‌خواهد در همه بازی ها پیروز شود. من از او بسیار راضی هستم.

علاقه آرسنال به بنزما:

او با ما خواهد ماند و من هیچ دلیلی برای جدایی او نمی‌بینم. ما از او بسیار راضی هستیم.

علاقه‌مندی رئال مادرید به آرتورو ویدال:

او بازیکن بزرگی است اما به ما تعلق ندارد، بنابراین من در مورد اینکه چه اتفاقاتی ممکن بود رخ دهد یا ندهد صحبت نمی‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.