نیمه نخست دیدار تدارکاتی بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی درحالی با برتری سرخپوشان پایتخت همراه شد که گل این تیم توسط امید عالیشاه به ثمر رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازی که از ساعت ۱۸:۳۰ و در حضور ۲۰۰ تماشاگر در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد، پرسپولیس در پایان نیمه نخست برابر تیم دسته اولی نساجی مازندران به برتری یک بر صفر دست یافت.

مرتضی قدیمی‌پور، رضا نورمحمدی، مایکل اومانا، وحید حیدریه، محمد انصاری، محمد رحتمی، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، محسن مسلمان و جری بنگستون بازیکنانی بودند که برانکو ایوانکویچ در نیمه نخست این بازی تدارکاتی به میدان فرستاده بود.

چند هوادار تیم نساجی هم در مجموعه حضور پیدا کردند و بازیکنان تیمشان را مورد تشویق قرار دادند. آنها لقب عابدزاده را به دروازه‌بان تیم‌شان دادند.

علی اکبر طاهری مدیرعامل پرسپولیس برای دقایقی در مجموعه حاضر شد اما در اوایل این مسابقه تدارکاتی مجموعه درفشی‌فر را ترک کرد. همچنین صادق درودگر مدیرعامل، مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی و مهدی خروطی نیز در محل برگزاری این بازی حضور یافته و از نزدیک این مسابقه را تماشا کردند.

حواشی دیگر این بازی را در زیر می‌خوانید:

* در دقیقه ۲۰ بازیکن نساجی شوت محکمی را به سمت دروازه پرسپولیس فرستاد که مرتضی قدیمی‌پور با واکنش دیدنی این توپ را مهار کرد؛ اتفاقی که موجب شد تا هواداران به شدت او را مورد تشویق قرار دهند.

* سایر بازیکنان پرسپولیس در گوشه‌ای از زمین زیر نظر آندره پانادیچ تمرینات کششی انجام دادند، این در حالی بود که سوشا مکانی، مهرداد کفشگری و علی فاطمی از روی نیمکت، کار را دنبال می‌کردند.

* مهدی طارمی در دقیقه ۲۸ در موقعیت تک به تک صاحب توپ شد که بازیکن حریف روی او مرتکب خطای پنالتی شد و امید عالیشاه با ضربه‌ای محکم پنالتی را تبدیل به گل کرد. همچنین طارمی در دقیقه ۴۰ موقعیت تک به تک را هدر داد. وحید حیدریه هم در دقیقه ۴۲ یک شوت محکم را به سمت دروازه حریف شلیک کرد که دروازه بان حریف با عکس‌العمل زیایی این توپ را مهار کرد.

* بازیکنان پرسپولیس در بین دو نیمه به زمین آمدند و زیر نظر مربیان خود، تمرینات  تکنیکی و تاکتیکی را تمرین کردند.

* ایگور پانادیچ هم در بین دو نیمه تمرینات اختصاصی را برای ایمان صادقی در نظر گرفته بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.