کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شک نکنید کی‌روش برمی‌گردد چون با ما قرارداد دارم و به قراردادش احترام می‌گذارم

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان در خصوص برگزاری رقابتهای فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا در اصفهان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: سفر خوبی به اصفهان داشتیم و مسابقات به بهترین شکل در سالن ۶ هزار نفری برگزار شد. تا به امروز رقابتها با برنامه‌ریزی منظم و شکلی مناسب انجام شده و نمایندگان AFC که به ایران آمده و زیر مجموعه من هستند، از اقدامات صورت گرفته راضی هستند.

وی در ادامه افزود: به نظرم اصفهان شایستگی میزبان رقابتهای آسیایی و جهانی را دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه درباره حضورش در کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا که منجر به جدایی اجباری عباس ترابیان از این کمیته شد، خاطرنشان کرد: من خودم را به عنوان رئیس به این کمیته معرفی نکرده بودم. من پیش از این سابقه حضور در کمیته مسابقات AFC را داشتم و قصد داشتم به کارم در همان‌جا ادامه بدهم. ما از کار ترابیان در کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا راضی و او را برای ادامه کار معرفی کرده بودیم، ولی AFC تصمیم نهایی را گرفت.

وی ادامه داد: مسئولان AFC اعلام کردند چون من نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هستم، برای همین باید ریاست یکی از کمیته‌ها را بر عهده بگیرم، به همین خاطر به کمیته فوتسال آمدم. الان هم حضور ما در این کمیته با داشتن یک مقام بالا همراه شده و نبض فوتبال و فوتسال ساحلی آسیا در دست ماست.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: من راضی بودم حتی اگر ترابیان ضعیف باشد در کمیته فوتسال AFC بماند ولی این پیشنهاد خود کنفدراسیون فوتبال آسیا بود و من هم از آن ناراحتم. با این حال حتما از تجربیات عباس ترابیان استفاده می‌کنیم چون او آدم لایقی است.

وی در ادامه درباره وضعیت کارلوس کی‌روش و اینکه آیا او به ایران بازمی‌گردد یا خیر؟ تاکید کرد: شک نکنید کی‌روش برمی‌گردد چون با ما قرارداد دارم و به قراردادش احترام می‌گذارم. این شایعاتی که درباره مذاکره با تیم‌های دیگر مطرح می‌شود، اصلا درست نیست. ما از اول صحبت کرده بودیم و اگر او هنوز به ایران نیامده، به این خاطر است که با موافقت ما این کار صورت گرفته است. کی‌روش بعد از انجام یکسری کارهای شخصی به مالزی می‌رود و بعد از مالزی به ایران می‌آید. فرض کنید او الان ایران بود؛ می‌خواست چه کاری انجام دهد؟

کفاشیان درباره مرخصی‌های طولانی کی‌روش و اینکه او اعلام کرده تا زمانی که فدراسیون به وعده‌هایش عمل نکند، مربی پروازی باقی خواهد ماند، گفت: چه کسی این را گفته است؟

در این هنگام خبرنگاران به رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کردند که کی‌روش چنین صحبتی را انجام داده که کفاشیان در واکنش به این جمله گفت: امکان ندارد. کی‌روش اینجا منزل و اقامت دارد و همانطور که گفتم برای قراردادش، احترام قائل است. اینکه مرخصی او بیشتر شده، با تفاهم و توافق ما بوده تا با خیال آسوده به ایران برگردد. کی‌روش به هیچ عنوان مربی پروازی نیست.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.