سرمربی تیم ناگویای ژاپن گفت: تیم فوتسال تاسیسات دریایی در خانه بازی می‌کند و انتظارات از این تیم بالاست ولی ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این تیم را به چالش بکشیم و پیروز میدان باشیم.

به گزارش ایسنا منطقه اصفهان، ویکتور آکوستا، سرمربی ناگویای ژاپن در نشست خبری دور یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا اظهار کرد: در یک چهارم نهایی بازی بسیار سختی داریم. تیم ایران بسیار قدرتمند است و با کیفیت قابل توجهی بازی می‌کند. فکر نمی‌کردیم که در این مرحله با تیم ایران رو در رو شویم اما هر دو طرف شانس پیروزی دارند. شانس حریف ما از ما بیشتر است ولی ما نیز شانس پیروزی داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت باخت مقابل تاسیسات دریایی مردم ژاپن شما را سرزنش خواهند کرد گفت: ما به این که ایران تیم بسیار قدرتمندی واقف هستیم. ایران یکی از قوی‌ترین و قدرتمندترین تیم‌های دنیاست و مردم ژاپن به خوبی به این موضوع واقف هستند و درک خواهند کرد که ناگویا جلوی ایران بازی را واگذار کرده است.

سرمربی تیم ناگویای ژاپن افزود: تیم تاسیسات در خانه بازی می‌کند و انتظارات زیادی از این تیم هست ولی ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا این تیم قدرتمند ایرانی را به چالش بکشیم و بتوانیم یک پایه فینال باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.