مهاجم تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: بیشتر بازیکنان​مان تمرین نداشته ​اند و تا بخواهیم هماهنگ شویم، زمان می​ برد.

محمد غلامی در گفت ​و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص دیدار هفته اول تیمش مقابل صبای قم اظهار کرد: به هر حال بازی با صبا بازی اول‌مان بود. من، آشوبی و قزل هم فقط یک روز با استقلال تمرین کردیم و تا بخواهیم با یکدیگر هماهنگ شویم، خیلی زمان می​ برد.

وی ادامه داد: بیشتر بازیکنان تیم​مان تمرین نداشتند و پس از یکی دو ماه آمدیم تا از این بازی حداقل یک امتیاز کسب کنیم. فکر می ​کنم امتیازی که مقابل صبا به دست آوردیم، امتیاز خوبی بود و مقابل تیم علی دایی بسیار خوب کار کردیم و من هم خوشحالم که در این بازی مواردی را که سرمربی تیم​مان گفته بود، انجام دادیم.

مهاجم تیم استقلال اهواز افزود: مطمئن باشید در هفته​ های آینده از استقلال اهواز بیشتر می‌شنوید و با دو، سه بازیکنی که به تیم ​مان اضافه می​‌شوند، جزو تیم‌​های تک رقمی خواهیم بود.

وی درباره دیدار پیش روی استقلال اهواز مقابل سیاه‌​جامگان گفت: این بازی هم سختی‌​های خودش را دارد. به هر حال سیاه​‌جامگان به تازگی به لیگ برتر آمده است و تیم خوبی نشان داده است و بازیکنان با تجربه​‌ای مانند رضا عنایتی و محسن دلیر را دارد. بازی سختی پیش رو داریم ولی با توجه به این که میزبان هستیم و از حمایت هواداران خوب​مان برخورداریم، می​‌رویم تا سه امتیاز بازی را در خانه به دست بیاوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.