تاجر تایلندی که از چند ماه پیش برای خرید بخشی از سهام باشگاه میلان ابراز تمایل کرده بود، به دومین سهامدار اصلی روسونری تبدیل شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتفاقی که وعده رخ دادنش از چند ماه پیش توسط رسانه‌های ایتالیایی داده شده بود، به وقوع پیوست و بی تائه‌چائوبول، با خرید ۴۸ درصد از سهام باشگاه میلان به دومین سهامدار اصلی این باشگاه پس از سیلویو برلوسکونی تبدیل شد.

توافق‌ها برای انتقال نزدیک به نیمی از سهام میلان به تاجر تایلندی در اواسط فصل گذشته صورت گرفته بود و روز گذشته (یکشنبه) وی به‌صورت رسمی این مقدار سهام را که ارزش آن در حدود ۴۸۵ میلیون یورو اعلام شده است، خرید.

تائه‌چائوبول که در رسانه‌های ایتالیایی از او به عنوان «آقای بی» یاد می‌شود، پس از امضای سند خرید سهام باشگاه میلان به هواداران روسونری وعده داد که تیم محبوب‌شان را به روزهای اوج خود برگرداند.

او در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: برای من تکمیل توافق با رئیس باشگاه میلان، سیلویو برلوسکونی، افتخاری بزرگ است. برلوسکونی یک فرمانده استثنایی است.

تائه‌چائوبول ۳۹ ساله به شبکه مدیاست ایتالیا هم گفت: بعد از این اغلب من و سیلویو برلوسکونی را همچون دو هوادار در سن‌سیرو خواهید دید. امیدوارم که ما دو نفر در کنار هم شاهد پیروزهای میلان باشیم. ما با یکدیگر قرارداد همکاری امضای کرده‌ایم که به سرمایه‌گذاران‌مان اجازه می‌دهد به زودی کارشان را برای باشگاه آغاز کنند. ما توافق کرده‌ایم و می‌خواهیم به پیشرفت بیشتر میلان در سراسر دنیا کمک کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.