کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم معروف و پرتغالی رئال مادرید گفت:‌ هیچ‌ وقت فکر نمی‌کردم روزی فوتبالیستی حرفه‌ای شوم.

به گزارش خبرگزاری فارس شماره ۷ رئالی‌ها که در آرچیپلاگو پرتغال بزرگ شده، در مصاحبه‌ای اظهار داشت در زمان کودکی به این که بازیکنی حرفه‌ای شود، فکر نکرده است.

رونالدو اظهارداشت: ابتدا فقط فوتبال بازی می‌کردم که تفریح کنم. بدون این که فکر کنم استعداد دارم. یاد می‌آید همیشه در خیابان مشغول بازی بودم که یک روز پدرم به گفت چرا به باشگاهی که در آن کار می‌کند، نمی‌روم. من هم جواب دادم. حتما می‌آیم و بعد شروع به بازی کردم که افتخار‌آفرین شوم.

او همچنین افزود: شروع کردم همه روزه تمرین کنم و عضوی از تیم باشم. اوائل حس متفاوتی نسبت به دیگر بچه‌ها داشتم. اما هیچوقت فکر نکردم فوتبالیستی حرفه‌ای بشوم. این که به جایی برسم که بازیکن منچستریونایتد ، رئال مادرید و اسپورتینگ لیسبون شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.