دو تیم باشگاهی از فوتبال ایتالیا پیشنهاد خریدن ماریو بالوتلی را رد کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، ماریو بالوتلی تابستان گذشته با ۱۶ میلیون پوند از میلان راهی لیورپول شد اما در این تیم انگلیسی به هیچ وجه موفق عمل نکرد.

بالوتلی در دیدارهای دوستانه و پیش‌فصل جاری نیز از ترکیب تیمش بیرون مانده است تا آینده‌اش را به شکل جدی مورد بررسی قرار دهد.

چند روز پیش بود که گفته شد باشگاه سامپدوریا ایتالیا برای خرید او تنها ۱۰ میلیون یورو پیشنهاد کرده است. اکنون نیز دو باشگاه رم و فیورنتینا که ماریو بالوتلی به آنها پیشنهاد شده بود، نخواستند این بازیکن را به خدمت بگیرند. به نظر می‌رسید این دو باشگاه ایتالیایی پیش‌تر دوست داشتند بالوتلی را جذب کنند اما با توجه به شرایط کنونی این بازیکن از خریدش انصراف دادند.

رم و فیورنتینا به دنبال خرید یک مهاجم میانی هستند اما رم ترجیح داده به جای خرید بالوتلی به سراغ ادین ژکو، هافبک منچسترسیتی برود. رمی‌ها قرار است ۱۸ میلیون یورو به شکل نقد و ۵ میلیون یورو نیز به عنوان پاداش برای ادین ژکو پرداخت کرده و او را به المپیکو ببرند.

فیورنتینا هم که با به خدمت گرفتن سرمربی جدید خود یعنی پائولو سوسا، ماریو گومس، مهاجم آلمانی خود را به بشیکتاش ترکیه قرض داده است، به دنبال جذب یک مهاجم است. به نظر می‌رسد بازیکن مورد نظر آنها، ماتیا دسترو مهاجم باشگاه رم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.