سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: باید از امتیاز میزبانی خود مقابل سیاه‌جامگان استفاده کنیم تا در این دیدار به پیروزی برسیم.

 سیاوش بختیاری‌زاده در خصوص انتقادی که برخی از بازیکنان صبا در مورد بازی تدافعی تیم استقلال اهواز داشتند، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: نیاز داشتیم استارت‌مان در لیگ پانزدهم بدون شکست باشد و به همین دلیل در بازی با صبا هدف اصلی ما کسب یک امتیاز بود. دوست و دشمن منتظر بودند مقابل صبا ۳ یا ۴ گل بخوریم تا بدین شکل ما را مورد تمسخر قرار دهند.

وی افزود: برای کسب یک امتیاز ۸۰ درصد از تمرکزمان را روی ارائه یک بازی بسته گذاشته بودیم و پس از آن به استفاده از ضد حملات فکر می‌کردیم. نمی‌خواستیم دست خالی به اهواز برگردیم. آنهایی که فوتبال را می‌فهمند کیفیت بازی تیم ما را به خوبی درک می‌کنند.

سرمربی استقلال اهواز در مورد مصاف تیمش با سیاه‌جامگان در هفته دوم لیگ برتر در اهواز اظهار داشت: به دنبال گرفتن سپاهان، نفت، پرسپولیس و ذوب‌آهن نیستیم و رقبای هم ردیف ما پدیده، راه‌آهن، سیاه جامگان و ... هستند که ارزش امتیاز آن بازی‌ها ۶ امتیاز است. ما باید از امتیاز میزبانی خود مقابل سیاه‌جامگان که بخشی از آن به حضور هواداران و بخشی دیگر به گرمای هوا برمی‌گردد استفاده کنیم چون بازی با سیاه جامگان ۶ امتیازی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.