ایکر کاسیاس کاپیتان و دروازه‌بان سابق رئال مادرید توضیح داد که چطور پورتو به او کمک کرد تا تصمیم بگیرد از رئال مادرید جدا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، این بازیکن گفت پیوستن به تیم فوتبال پورتو کمک مهمی برایش بود تا بتواند با دلتنگی جدا شدن از مادرید کنار بیاید. دروازه‌بان کهنه کار که به تازگی سانتیاگو برنابئو را ترک کرده اکنون با سرمربی جدیدش کار می‌کند.

کاسیاس ۳۴ ساله گفت که حضور «جولین لوپتگی» به عنوان سرمربی پورتو نقش مهمی در راضی کردن او برای ملحق بشدن به این تیم پرتغالی داشت و به حضور ۲۵ ساله او در رئال مادرید خاتمه داد.

این دروازه بان گفت اعتماد و علاقه زیادی به لوپتگی دارد و با وجود این که چندین پیشنهاد داشت، هیچکدام نتوانست او را مثل پورتو جذب کند.

وی افزود: من می‌خواستم اسپانیا را ترک کنم. امضای قرارداد با پورتو راهی بود تا از رئال مادرید بیرون بیایم و آنها را پشت سر بگذارم و برای باشگاهی در آن سوی آب‌ها بازی کنم و ارتباط‌های جدید ایجاد کنم.

کاسیاس افزود: اینجا می‌توانم باز هم رشد کنم و مطمئن باشم دارم با یک باشگاه خیلی بزرگ بازی می‌کنم. تیمی مثل پورتو حتما این فصل می‌تواند عنوان‌های قهرمانی کسب کند.

پورتو دومین فصل خود را تحت مربیگری لوپتگی پشت سر گذاشته و پشت سر بنفیکا در پرتغال قرار دارد و تاکنون هشت بار لیگ قهرمانان را برده است. مورینیو قبلا سرمربی این تیم بود. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.