پپ گواردیولا سرمربی تیم بایرن مونیخ از شکست دیشب در برابر وولفسبورگ اظهار تاسف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر؛ پپ گواردیولا که تیمش یعنی بایرن مونیخ در ضربات پنالتی قهرمانی سوپر کاپ آلمان را از دست داد، این نتیجه را مایه شرمساری خواند. در حالی که بایرن از تصاحب ششمین سوپر کاپ خود ناتوان ماند، گواردیولا گفت از عملکرد تیمش رضایت دارد.

در بازی دیشب، بایرن مونیخ در حالی‌که با گل آرین روبن در اوایل نیمه دوم از میزبانش جلو افتاده بود در دقیقه ۸۹ گل مساوی را دریافت کرد و همین گل دیرهنگام موجب تاسف گواردیولا شد. سرانجام نتیجه بازی توسط ضربات پنالتی تعیین شد که با نتیجه ۵ بر ۴ به شکست بایرن برای یک سال دیگر شد. از تیم بایرن مونیخ، ژابی آلونسو پنالتی خود را از دست داد.

گواردیولا در خصوص این شکست گفت: به دیتر هکینگ تبریک می‌گویم. ما امسال برای سومین بار پیاپی جام را از دست دادیم. جام، جام است. بازی در برابر چنین تیم بزرگی سخت است. تیمی که در لیگ قهرمانی یوفا بازی می‌کند. مخصوصا فصل پیش که این تیم عالی بود. اما جای دلسوزی هم دارد چون ما فقط باید ۲ یا ۳ دقیقه دیگر از دروازه دفاع می‌کردیم. ما بد بازی نکردیم.

اما گورادیولا بلافاصله این بازی را پشت سر گذاشت و با نگاهی رو به جلو، درباره آینده گفت: ما برای فصل بعد به قهرمانی فکر می‌کنیم. همه چیز ادامه دارد. اول کاپ آئودی، بعد دی‌اف‌بی-پوکال و بعدش هم بوندسلیگا. ما از همین حالا به زدن گل بعدی فکر می‌کنیم. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.